{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Det jeg frygtede..blev til virkelighed {{forumTopicSubject}}

JA.... sagen er den at malthe startede ud med at have en alm lungebetændelse her for 1 mrd siden ! Han fik pencilin og det gik væk.....dog blev han ved med at hoste meget ! JEG TOG DERFOR IGEN til lægen med ham ....

OG HAN FIK KONSTATERET ASMATISK BRONKITIS :0( dog i en mild grad som lægen sagde.... MEN DET VAR bare en af de ting jeg frygtede han ville få :0( !

Så nu skal vi igang med masken til ham.... men den synes han heldigvis ikke er slem ! så det er jo et PLUS MEN ØV ØV ALTSÅ :0(

Hvor mange herinde af jeres små har asmatisk bronkitis endeligt ???? Jeg synes virkelig det er skræmmende at der er FLERE OG FLERE SMÅ der skal ha det skidt :0(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Cleaning 205 kr.
  • Rensning af ovn og emhætte 1.799 kr.
  • Klipning af små hække 1.000 kr.
  • Hækkklipning en ydersiden og toppen 1.600 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Ophæng af billeder - slagbor 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det jeg frygtede..blev til virkelighed
  • #2   31. okt 2009 Iben : Ja det er rigtigt ! Men på en eller anden måde føler jeg bare at det er min skyld :0(..... dog har jeg ikke astma men kæresten havde også asmatisk bronkitis som lille !

Jeg har prøvet at søge på HVAD man kan gøre for et barn som har det .... Jeg tænker på at støvsuge hver dag osv.... men hvad mere ?

• #4   31. okt 2009 Louise : Jeg håber også nu når malthe kun har det i en mild grad at det ikke er noget han skal fortsætte med !!!!!!

• #5   31. okt 2009 jeg synes også du skal se det på den positive side.
    Selvf er det vold nederen at han har astma.
    Men han kunne jo ha fejlet så mange andre ting, kræft, menigigtis osv.. Og det er en hård kamp..

men jeg håber det går over igen smiley

• #8   31. okt 2009 Min dreng har det også, nu er det dog ovre, men når han er rigtig syg så kan det godt dukke lidt op og han får lidt fra sin maske.. men kun hvis han hoster meget og kan høre han hiver efter vejret.

Da det blev opdaget at det var det han havde, fik han selvf medicin og maske og masken var en ren kamp..han skreg i vilden sky og kæmpede imod og jeg sad selv med ham, og gav ham det og nej det var skrækkeligt at holde ham fast.. men han sku jo ha det og selvom vi øvede med den maske så ligeså snart han køre høre piftet og det kom ud så gik han grassat.. ligemeget hvor meget øvelse.. men vi luftede bare mere ud , men skiftede nu ikke madras og alt det der... og nu er det ovre..tror der gik en måned eller 2 hvor han havde det, og siden har der ik været noget som sådan medmindre han er rigtig syg.
    så bare rolig ja det er ikke sjovt, men i de fleste tilfælde vokser de sig fra det

• #9   31. okt 2009 Iben tak for rådenede :0) ......

Louise : Ja det håber vi at han gør det er sikkert !!!!

Ja og det er helt rigtigt at kunne ha fejlet alt muligt der ville være meget slemmere ....... JEG MÅ se positivt på det og lære at leve med det længere er den jo ikke :0)

• #11   31. okt 2009 malthe har det nu.. og han havde det også sidste år og ser faktisk frem til at han også får det næste år, (han er næsten 13 måneder). men håber på at han vokser fra det ved 3års alderen

• #12   31. okt 2009 Jeg ønsker heller ikke min pige får det, men jeg har det selv og har altid haft det. Det er dog en meget mild grad jeg har det i nu.
    Det er ikke spor sjovt når e får anfald, men man kan jo gøre en masse forebyggende ting. skift til allergi venlige dyner, puder, nul gulvtæpper (der sidder en masse husstøvmider), tørretumbling af tøjet osv..
    Man skal lige finde rytmen og lære sit barns signaler og kende, så er det ikke så slemt.

• #13   31. okt 2009 Min søn har det også og få maske hverdag. Syntes faktisk ikke det er så slemt. Grunden til vi fandt ud af det var fordi han blev meget hurtigt forpustet når han render og leger. Men der er ingen prolmer nu, håber på vi kan stoppe med masken engang til fåråret.

• #14   31. okt 2009 min dreng har det dog i den svære grad. han er født for tidligt. han sover med astma og allergi venlig dyne,hovedpude og rullemadres. han for masken 8 gange om dagen med bricanyl der ud over for han pulmicort 2*2 pust og noget der hedder foradil ( staves) som er en 12 timers dækkene

• #15   31. okt 2009 birgit hvor meget for tidlig født er din søn ? Malthe er født 1 mrd før tid nemlig .........

• #17   31. okt 2009 Nadia : Ja det må jeg gøre :0)

• Nanna H
    Nanna H Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #19   31. okt 2009 Efter utallige lægebesøg, med kommentaren om "at små børn skal ralle" og søvnløse nætter med en grædene dreng der ikke kunne få vejret ordenlig, fik vi endelig konstateret astmatisk bronkitis (staves) Han får nu maske, næsten hver dag. Når han er forkølet går det helt amok. Vi er færdige med at bygge om, om godt 14 dage, så håber det kan hjælpe ham en helt del. Men støvsuger hver dag og lufter ud. Søger for der ikke er for varmt der hvor han skal sove og så har han allergi venlige dyner og puder. Lige pt. får han rimelig mange doser og jeg er lidt foraget over at det åbenbart er det eneste lægen kan sige/gøre. Jeg er tit til læge med ham, da det jo ligeså godt kan være noget lungebetændelse eller lign. og jeg vil jo heller ikke bare "pumpe" ham med medicin, hvis det nu egentlig var pencilin han sku ha... Så jeg håber virkelig han vokser fra det... =)

• #20   31. okt 2009 min søn er født 2½ mdr for tidligt lå med vandafgang i 48 timer før han er født

• #21   1. nov 2009 Takker virkelig for alle jeres råd herinde :0)..... men herhjemme har vi jo også dyr!!!! 2 hunde og 3 katte :0( Hvad så med dem ???? JEG VIL ALTSÅ HELST IKKE UNDVÆRE DEM.... MEN DET er vel heller ikke nødvendigt nu når det er asmatisk bronkitis ??? og ikke rigtig astma eller hvad

• #23   1. nov 2009 Iben : det er der jo ingen der ved endnu om han er :0) ,,,,, men det går jeg nu ikke udfra...... pu ha ville ikke kunne undvære mine dyr det er sikkert !

Kommentér på:
Det jeg frygtede..blev til virkelighed

Annonce