21. mar 2008 Følger: 35 Følgere: 34 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 558
2 lige i rap.. {{forumTopicSubject}}
Er der nogen a jer her inde fra som har fået 2 børn inde for samme år?
Som skrevet i tidliger indlæg, så fik vi en datter i juli, og har lige fundet ud a at jeg er gravid igen.
Jeg er meget i mod aborter, men samtidig kan jeg heller ikke finde ud a om det er fortidligt, victoria når jo ikke engang at blive et år.
Fortæl gerne om jeres oplevelse eller mening.
Hvordan har jeres gravilitet været med en lille en ved sideb a?
Og har i haft overskud nok til begge de små på engang.. (vi har jo os en på 2 1/2 år )
Er meget forvirret og ved ikke hvad jeg skal gøre, kæresten støtter min selvf lige meget hvad jeg vælger.. selv om han sys det er fortidligt at få en til, hvis han kunne vælge fik jeg en abort nu, og så prøvede vi igen om 2 år..
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 558
Er os bange for at jeg vil komme til at fortryde det inderligt.
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
dec 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 45 Svar: 279
Der er hårdt at have to helt små. To der ikke rigtig kan noget selv.. Det vil være nemmere at få nummer to når lille pigen er 2år.. Så kan hun være en del af samt have forståelsen med..
Men det er jo helt op til en selv... Hvad man er til.. Held og lykke med din beslutning.. Og husk uanset hvad du beslutter så er det din beslutning og det er den rigtige beslutning uanset hvad..
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 209 Svar: 1.288
held og lykke med det..
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
Hvor lang tid bliver der mellem dine ?
man kan jo lige så godt få det overstået - altså det med at være vågen om natten-bleer-mme-ordne flasker osv ,på engang
mar 2008
Hvis vi vælger at beholde det her, så vilel jeg ha termin den 8 juni og victoria er fra den 24 juli. så der kommer til at være 10 mdr og 16 dage i mellem dem. Hvis den næste kommer til tiden. Og nicoline ville så være næsten 3 1/2 år..
Sys os det er en meget svær beslutning.. Vi ved at vi gerne vil ha en mere.. men det var ikke meningen at det skulle være nu.. Vi har ellers os beskyttet os hver gang, men alligevel står vi med en positiv test.
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
hvor langt er du?
jeg håber i finder den rigtige beslutning (:
mar 2008
Er 6+0 i dag.. Håber os vi tar den rigtige beslutning :o)
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 13 Svar: 418
Jeg tænker det lidt sådan, at ok nu står den på børn for os, primært jo nok moren, eftersom man er på barsel, det næste stykke tid.. til gengæld bliver det jo så også nemt, når de bliver lidt større.. så skal man ikke starte "forfra" med endnu en baby:-)
held og lykke med beslutningen.... jeg ville tænke, at hvis man bliver gravid på o-piller, så er det dælme da en baby, som bare vil frem i verdenen;-)
apr 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 107
Jeg har en dreng på 11 mdr og er gravid i uge 34 der bliver ca 1 år og 14 dage mellem dem.
Da jeg fandt ud af ta jeg var gravid igen grinede jeg de første 10 min og så stortuede jeg i 6 dage var helt ude af den for oliver skreg konstant og kunne bare ikke magte to på en gang.
Når men var klar på abort selvom jeg er meget i mod det, men blev scannet og fik at vide jeg var 8 uger henne og så brød jeg sammen igen og vi tog der fra med den lille i maven.
Det er den værste oplevelse jeg har haft at ligge der og være lige ved at vælge et bare fra...?det kunne jeg bare ikke jeg har også en datter på 4 så vi ender med 3 børn og det skal lige siges at jeg glæder mig helt vildt nu, men ja det bliver også hårdt men de to små får jo også så meget glæde af hinanden .
Jeg har valgt at blive striliseret efter fødslen så jeg aldrig skal ta den beslutning igen
apr 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 107
2 lige i rap..