{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

er det bare mig {{forumTopicSubject}}

hejsa alle sammen..håber i har det godt.....

ja mig og kæresten er invitere til noget hygge fest om månede... som kunne være hyggeligt. men det sådan jeg har ikke født i nu, har termin den 25 / 9 og ja så kan jeg højst jo går 14dage over... hvor vi så spurt om den lille kunne komme med, men det er 1 værelset lejlighed og alle ryger og det synes vi ikke vi vil udsætte hende for.... så siger alle jamen jeg kan bare får hende passe, og malke ud... men er det bare mig der synes det er lige lovlig tidligt.... hvornår fik i passe jer baby første gang...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det bare mig
  • #1   17. sep 2009 niklas var 14 dage da vi skulle til julefrokost og jeg ville så gerne med, jeg malkede ud og kørte hjem da svigermor mente jeg selv skulle give ham noget og kl ca 02,00 ringede de at nu gik de i seng. Jeg savnede ham da uden tvivl, men det var også skønt med en pause på nogle timer, synes ikke det er værre end dem der aflevere deres børn fordi de skal ud og handle i flere timer.

• #2   17. sep 2009 sys måske det er tidligt du vil have hende passet for at tage til fest. men nu drikker jeg ikke så det er min holdning

• #3   17. sep 2009 jeg drikker nu heller ikke... og det er hygge fest samkomst

• #4   17. sep 2009 det er også derfor jeg spørg for jeg synes det er tidligt... men alle siger det bare mig der sær

• #5   17. sep 2009 Manne og Preben - Det var jo heller ikke det hun skrev.. Hun skrev selv hun syntes det var liiiiiiige lovlig tidligt, men hva vi andre syntes.. smiley

• #6   17. sep 2009 jeg synes ikke det er for tidligt, jeg drak da heller ikke...

• #7   17. sep 2009 Hmm, hvis der ikk er nogen speciel anledning til at den fest bliver holdt så ville jeg personligt heller ikke tage med så tidligt efter man har født..
    - Men hvis nu det var noget specielt, og som virkelig så frem til, så jo, så ville jeg nok tage med, men kun nogle timer, ville ikk lade mit barn blive passet en hel nat allerede!! smiley

• #8   17. sep 2009 jeg syns personligt selv du skulle blive hjemme med den lille og din kæreste du har lige født der så syns godt nok det tidligt og vil ud og hygge igen smiley

• #9   17. sep 2009 jeg sys du skal gøre hvad du selv føler for. ser intet galt i at hygge nogle timer. smiley

• #10   17. sep 2009 Hvis du vælger at tage ud, så er det fuldt forståeligt.... det behøver jo ik kvære helaftens/nats arrengement...
    Men personligt kunne jeg ikke slippe Noah 100% før end han var 2½ måned....

• #12   17. sep 2009 Simone blev passet en aften da hun var 1 måned (- 1 dag). Det gik overraskende godt, men det er nok svært at sige på forhånd hvordan man vil have med det. Du kan jo også risikere at hun slet ikke vil tage sutteflaske....

• #15   17. sep 2009 Jeg ville ikke gøre det, slet ikke hvis allesammen røg.

Jeg troede at jeg nemt kunne slippe hende og ville give mig selv en pause når jeg havde født. Så intet problem i det, men da hun først kom ændrede det sig og slap hende først da hun var 4½ måned i nogle timer. Overnatte andet sted da hun var knap 6 mdr.
    Havde aldrig regnet med at der skulle gå så lang tid.

Jeg synes at du skal gøre som du føler for, men jeg ville vente lidt for der skal nok komme en masse anledninger.

Men gør hvad du selv føler for . For nogen gange når man lige har født orker man ingenting og er helt smadret og bleg og med søvnunderskud.

Kan I vente med at give besked om I kommer? det er næsten lettere at svare på efter du har født om hvordan du så har det med det i den ændrede situation. Måske har du det pludselig svært ved det og vil ikke, og måske kunne du sagtens og siger ja.

• #16   17. sep 2009 Gør hvad du selv synes.. =) Det er kun dig som kan bestemme.. =)

Jeg tog til julefrokost da min datter var omkring 3 uger.. Kæresten passede hende op ved veninde, da der var rimelig langt hjem.. så da han ringede at hun var sulten, tog jeg deroppe og da hun havde spist, kørte vi hjem..

Jeg syntes at det var dejligt at se alle mine kolleger igen så hurtig efter fødslen.. Jeg tror at jeg var væk fra hende 3-4 timer..

• #17   17. sep 2009 Gør hva du selv føler, andre skal ikke bestemme for dig. Men jeg ville ikke kunne have gjort det var slet ikke klar til at give ham til andre, men vi er jo forskellige. Jeg er også lidt af en høne mor:)

• #18   17. sep 2009 Jeg kunne skrive en lang smøre, men det gider jeg ikke smiley
    Jeg syns det er helt okay at tage ud og hygge sig..

• #19   17. sep 2009 tak for alle jeres svar... jeg tror at de får vide måske kommer vi måske komme vi ikke.. nu synes jeg lige jeg vil føde først, for lige nu vil jeg sige jeg synes det er for tidligt.... og vil ikke have hende med da alle ryger på nær mig, og det vil jeg ikke udsætte hende for... så jeg tror vi tag som det komme, for tror personligt heller ikke jeg kunne forlade hende, og slet ikke hvis jeg går 14 dage over så er hun kun uge gammel...

ja det svært men tror vi hygger hjemme og må komme med anden god dag...

tak for alle jeres svar.... det rart at høre det ikke kun er mig...

• #20   17. sep 2009 det kommer jo helt an på dig og den bette, her tænker jeg på hvordan i har det, hvis nu det bliver en meget hård fødsel er det jo ikke sikkert at du lige er klar på fest... men vi fik babydrengen passet da han var knap 3 uger gammel første gang, godt nok kun i 4 timer men passet blev han vi afleverede ham på vej til fest og jeg tog tidligt hjem og hentede ham, det var en såkaldt drukfest og derfor skulle han ikke med, og jeg drak så slet ikke da jeg jo ammer og skulle jo selvfølgeligt også køre og være klar i hovedet... det var utroligt hårdt, men også dejligt med et lille afbræk..

så den bette kan jo ikke være så gammel, men hvis du er klar kan jeg ikke se nogen grund til at du ikke skulle kunne gøre det, men psykisk skal du jo også være med til det (det er svært de første mange gange) så derfor vent med at tage en beslutning før den lille er kommet til verden og i lige har lært hinanden lidt at kende, og lad værre med at lade nogen presse dig (var der en klog pige der fortalte mig, da jeg følte mig lidt presset til at få babydrengen passet en gang) det er dig der er blevet mor og du skal have det godt med det, ellers bliv hjemme..... ;o)

Kommentér på:
er det bare mig

Annonce