{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Forbandede unger ! {{forumTopicSubject}}

Nogle nætter har man bare lyst til at kyle sine unger ad helvedes til og håbe at de aldrig lander smiley

Malik tuder kl 01:30 fordi at han ikke kan finde sin sut. Den ligger så LIGE ved siden af ham..
Naja vågner ... NÆgter at sove, vågner HELT..
SKRIIIIGER når jeg går ud af værelset.. Manden prøver. SKRIIIGER når han går ud..
Tager hende med ind i vores seng og der ligger hun så og fjoller, indtil at jeg er så tosset at jeg nærmest Wrestler hende ned på ryggen flere gange..
Hun bliver selvfølgelig tosset og det ender med at jeg tager mit habengut og går ned på sofaen efter at være blevet tortureret i næsten 3 timer af et lille barn.

Efter et stykke tid, falder hun i søvn og så kl 06:00 vågner Malik................................................................

smiley
smiley
smiley

Lige nu glæder jeg mig pænt meget til at aflevere dem begge i dagpleje imorgen !!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forbandede unger !
  • #1   6. sep 2009 Nu har jeg godt nok kun en, men gud hvor jeg kender til det med han bare NÆGTER at sove.. sådan har vi det os herhjemme en gang i mellem...

• #2   6. sep 2009 Sonne -
    Det er utroligt.. Man VED jo bare at ungen er sindsygt træt. Hvordan i alverden kan de gå fra dét og så til bare at være fjolleglad !?

• #3   6. sep 2009 Stine - ja, det er mig en gåde.... Heldigvis er det sjældnere og sjældnere han er sådan..... det meget sjældent han vågner om natten nu, og gør han er han nem og putte igen... men vi har haft en periode....

• #4   6. sep 2009 Akurat den samme trædemølle er vi igennem herhjemme lige nu.. Victoria er også begyndt og syntes at hun skal vågne om natten.. Det har hun aldrig gjort før..
    Hun har godt nok mellemørsbetændelse, og det er selvfølgelig fair ´hun så vågner, men hold da op hvor er det hårdt, når man har været vant til og sove hele natten i 7½ måned!

• #5   6. sep 2009 husk det ikke er hver dag det er sådan.. en mor har lige mistet sin pige, blot 2 mdr gammel..

• #6   6. sep 2009 Man bliver hurtigt forvent hva, når de plejer at sove natten lang smiley
    Malene: En mor har mistet sin pige???

• #7   6. sep 2009 ja hun døde natten til igår.. stakkels mor.. smiley

• #8   6. sep 2009 Jamen dog, det var da forfærdeligt, en du kender??
    Vuggedød eller?

• #9   6. sep 2009 Malene - hvad har det med emnet a gøre? altså her er tale om at børnene holder en vågen? ikke om at miste sine børn... min dreng er 13 mdr, og ved Stines datter, som er yngst kun er en uge yngre end Noah..... Og det der er beskervet er jo bare sådan børn er en gang i mellem....

• #10   6. sep 2009 vi var i terminsgruppe sammen på netbaby.. nej pigen havde fået en hjerneskade, da moderen under graviditeten blev smittet med legionella.. hun døde af hjertestop og stod ikk til at redde..

• #11   6. sep 2009 synes måske bare at man skal lade være med at beklage sig over sine børn hver gang de skriger, og ønske dem langt væk..
    børn skriger ind i mellem, sådan er det..

sådan en tragedie sætter da livet i perspektiv.

• #12   6. sep 2009 Puh det ønsker man da virkelig ikke for nogen. Uhyggeligt.

• #13   6. sep 2009 ja det er jeg slet ikk i tvivl om..

• #14   6. sep 2009 Malene - jeg syne det er ganske iorden at brokke sig en gang i mellem over sine børn... jeg ville da ti gange heller lette min frustration herinde end at lade den gå ud over mit barn, så den der med en anden har mistet sit barn, derfor må vi andre ikke brokke os, kan jeg altså ikke tage højde for....

Det er pisse hamrende forfærdeligt, og kondulere mange mange gange, det er pisse forfærdeligt at hun har mistet sit lille barn, og pisse uretfærdigt... ingen tvivl om det...

Men derfor vil jeg have lov at brokke mig over min dreng hvis jeg føler behovet for det...

• #15   6. sep 2009 Malene - Bare fordi vi brokker os, élsker vi da vores børn overalt på jorden.. Og vil ikke miste dem for noget..

Men derfor kan det da ikke passe at vi ikke må brokke os?? Og som en anden skriver, med børnene i Afrika.. Jeg ved godt det er hårdt og sige, men der dør desværre tit børn i dagens Danmark, så må vi ikke brokke os eller hva??

• #16   6. sep 2009 Og nu er det jo heller ikke hver gang de skriger vi brokker os!

• #17   6. sep 2009 jo brok i jer alt det i vil.. Min fejl! Lod mine følser løbe af med mig, da jeg bare synes det var så frygtelligt.. sorry, hvis jeg stødte nogen smiley

• #18   6. sep 2009 Malene - jeg har absolut medfølelse for folk der mister deres børn, så drop lige det der med at få det til at lyde som om jeg ingen medfølelse har, det er sku det jeg bliver allermest harm over....

Ja, gu fanden er det pisse forfærdeligt!! ingen tvivl, men derfor har vi andre da lov at lukke lidt varm luft ud? Hvis vi skulle tagehensyn til alle mennesker der bliver udsat for en tragedie som denne, så kunne vi ikke bestille andet end af gå og kigge ned i jorden og intet sige....

Vi herinde kender ikke din bekendte, derfor kan vi jo ikke vide hvad der er sket?

Og så har jeg lige et spørgsmål, og det er måske lidt hårdt sagt, men er det ikke bedre man brokker sig på nettet, til veninder etc, end man lader det gå ud over barnet, og man til sidst er så frustreret at man måske gør skade på barnet? jeg synes i den grad det er iorden at brokke sig... heller det end så meget andet...

• #19   6. sep 2009 Ja de kære børn hehe havde selv en af de dage her for nogle uger siden hvor de 3 mindste bare var sure og skreg hele dagen og den store af dem bare lavet ballade :S Må da sige den dag var de billige til salg hehe...
    Men lige så hurtig de sov og var normale igen dagen efter er hele episoden glemt og man kan ikke undvære sine børn for noget i verden smiley

• #20   6. sep 2009 Sådan nogle dage findes bare.... godt vi ikke selv har været sådan overfor vores forældre ;o)
    Jeg forstår godt hvorfor man bruger at holde folk vågen som tortur!!! Man kan på det nærmeste blive sindssyg og psykotisk af ikke at få sin søvn i længere tid. Det er forfærdelig tortur!
    Husker det tydeligt da vi vadede op og ned ad gangen hver nat med kolik skrigende barn på armen.... Jeg kunne råbe og skrige hvis folk bare sagde et KUK forkert til mig om dagen i den periode!!! Uha uha, godt de sover det meste af natten nu... smiley

• #21   6. sep 2009 Sonne-Sig mig, hvornår nævner jeg dit navn eller siger du ingen medfølelse har?
    Prøv lige at slap lidt af!
    Har jo sagt i kan brokke jer alt det i vil, og har faktisk også sagt undskyld.

• #22   6. sep 2009 ja rooolig nu, tror altså ikke det var nogens mening at det var sådan denne tråd skulle udvikle sig...
    Selvfølgelig brokker vi os allesammen engang imellem-det er jo danskerne er mest kendt for smiley Betyder jo ikke så meget for det meste, vi elsker jo alle vores børn uanset hvordan det opfører sig, sådan er børn jo....

• #23   6. sep 2009 Malene - da du ikke nævner navne, og bare skriver generalt, og da jeg er i tråden er det vel også myntet på mig, jeg skriver på en pæn måde, og stiller dig så et spørgsmål da du skriver på en måde der kan tolkes som at vi andre bare er en flok brokkehoveder der ikke bestiller andet....

Det er satme sjældent jeg brokker mig over mit barn, men til tider har jeg også behov for at komme ud med det.... det samme har Stine vel?

• #24   6. sep 2009 Malene - Da du skriver at du lavede en fejl, vil jeg ikke brokke mig videre over dig smiley

Heldigvis sover Naja nu og Malik ser tegnefilm, så om lidt hopper jeg over ved siden af ham på sofaen og tager en time på det ene øje smiley

Hvor er det skønt at der er noget der hedder Dagpleje og bedsteforældre så man lige kan få ladet lidt op engang imellem.
    Heldigvis er mine møgunger normalt ikke besværlige, men såden en nat kan virkelig slå pusten ud af de fleste.
    Specielt fordi at vi var til stort halløj igår og jeg har knoklet op til i 2 dage...
    Så jeg havde ekstra brug for at sove i nat..
    Ved ikke helt om de havde planlagt det sådan ?! ... Vi siger jo altid at vores 2 børn er fremmelige...........
    Er de mon også udspekulerede så !? smiley smiley

• #25   6. sep 2009 Ja, men så læs dog også hvad jeg skriver!!!
    UNDSKYLD hvis jeg har stødt nogen!
    Utroligt som du kan blive ved!

• #26   6. sep 2009 Stine P- Jeg er også virkelig ked af at folk tager sådan på vej, det var ikke meningen, og jeg tænkte mig ikke om.
    Jo alle kan have brug for at brokke sig, naturligvis, ellers ville man blive sindsyg..
    Jeg satte mig nok bare lige en anelse for meget ind i hvordan hende morgen har det..
    Undskyld jeg ødelagde din tråd.

• #27   6. sep 2009 Malene - jeg har vel os lov at forklare mig?

Stine - lyder som en god idé... Begge mine mænd ligger os og snorker, og jeg sidder bare og slapper af... vi har heldigvis haft en rolig nat, men han sov ikke så meget til middag igår, så han er træt idag...

• #28   6. sep 2009 Malene -
    Det skal du ikke spekulere mere over, det er helt ok smiley

Sonne -
    Ja nu sidder manden og Malik og spiser cornflakes over ved sofaerne så der er ingen sovepladser til mig smiley *G* ...
    Må stuve dem sammen på een sofa om lidt !

Dejligt når huset sover og man har det hele for sig selv. Det nyder jeg også altid !

• #29   6. sep 2009 Stine - mon ikke jeg os nyder bare at sidde lidt for mig selv... noah var godt nok lidt tosset, så besluttede det var nemmest at ligge ham i seng og putte, også spise lidt sen frokost bagefter, for hver gang jeg satte ham fra mig, eller satte ham i trip trap stolen, så stak han i et hyl... lille mand altså....

• #30   6. sep 2009 Linda -

ALDRIG kunne jeg undvære dem !! Ville ofre alt for dem..
    Har sat mig selv totalt til side i snart 3 år og kun gjort hvad jeg følte der er bedst for dem, og hvad de kan klare...

Så jeg synes at det er ok at ha' lyst til at fyre dem ud af vinduet i en stor sort kanon nogen gange smiley

Kommentér på:
Forbandede unger !

Annonce