607 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

hjlæp pletter.... hjlæp pletter....

jeg har givet min datter hipp gulerod / kartoffelmos igår og hun ligger på hendes legetæppe og gylper så sin mad op og nu har jeg vasket tæppet 2 gange med vaskepulver og vanish på 60 g og farven ( orange) er der stadigvæk... hvad gør man, nogen som har nogle gode råd... tæppet kan max tåle 40 g, så jeg tør ikke kogevaske det.... HJÆLP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjlæp pletter....
  • #1   10. jun 2008 jeg bruger biotex syntes den er bedre end vanish. brugte vanish før i tiden..
    der sprøjter jeg meget på og lægger det i en pose natten over..

men det er ikke sikkert at det hjælper når det er vasket..

• #2   10. jun 2008 hippentossen... det er jo værd at prøve.... bare så træls, for det er meget tydeligt... jeg har ingen problem med mit hjemmelavet gulerodsmos, det går af i vaskemaskinen, men hipp´s er slemt, så det får hun ikke mere...

• #3   10. jun 2008 takker....

• #4   10. jun 2008 De kloge hoveder siger også at sødmælk skulle være godt... Har dog aldrig selv prøvet det.. Men ligemeget hvad du prøver, bliver effekten nok mindre nu når du har vasket det, for så er plette jo "brændt" fast

• #5   17. jun 2008 jeg brugte omo og lagde det i blød natten over og næste morgen var der ingen ting.
    Men gjorde det lige efter smiley

• #7   18. jun 2008 så skete der noget. :-).... jeg har lige fået ny vaskemaskine fra Miele og da datteren havde gylper på tæppet , skulle det jo vaskes igen og kom godt med vanish og alm pulver i og satte den på 60... nu er pletten næsten væk, kan stadigvæk ses lidt, men meget svagt.... jeg havde på fornemmelsen at min gamle maskine ikke helt levede op til standarten mere og havde svært ved at holde temp i maskinen.... men tak for alle jeres gode råd.....

Kommentér på:
hjlæp pletter....

Annonce