{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 mdr vacc...
  • #1   24. aug 2009 ikke med 3 mdrs vaccinen.. først ved 5 mdrs vaccinen... mener ikk at der kom noget ved 12 mdrs heller....

• #2   24. aug 2009 Oliver blev meget ayg af det, både ved 3 og 5 mdr's vaccine...
    Men det er noget med at de må selvfølgelig ikk få ALT for høj feber og hvis det varer mere end 2-3 dage, skal man kontakte lægen igen!! ...

• #3   24. aug 2009 Uh tak Sonne, det minder mig om at jeg snart skal ringe til lægen og bestille tid til 1 års undersøgelse smiley

• #4   24. aug 2009 Trine - det var da tidligt du skal bestille tid? jeg bestilte tid om mandagen og kom til om torsdagen mener jeg det var.... godt nok 4 dage over Noah's fødselsdag.... men det går nok smiley han skal for øvrigt snart vaccineres igen.. øv bøv... om 2 mdrs tid...

• #5   24. aug 2009 Sonne - Jaa, skal jeg normalt heller ikke, men ved mit lægehus er der 4 forskellige læger, og 1 sygeplejeske..
    Og jeg plejer at være inde ved en bestemt læge, og han er ret eftertragtet så det er svært og få tid ved ham, og Oliver kommer normalt ind til en anden læge, men sidst han skulle stikke Oliver ved 5 mdr's der havde Oliver sådan nogle hårde knuder på låret hvor han havde stukket og han var helt panisk hvis man bare kom til at strejfe det med en finger, så tog ham til lægen og de siger det er fordi der er blevet stukket forkert.. ARGH!!!! ...
    - Så nu skal jeg ha flyttet Oliver over til ham jeg plejer at være hos, og så skal man gerne bestille laaaaaang tid inden!! smiley

- Men det er det værd, han har været overlæge på børneafd på Riget før, og osse her i Sønderborg!! .. Så han ved nok hvad han laver med de kære små smiley

• #6   24. aug 2009 Trine - okay smiley det er da altid noget du bare kan bytte læge i lægehuset... jeg skal os ha skiftet læge, for min egen læge er simpelthen en klvn... sidst Noah blev stukket havde han blå mærker 10 dage efter... og da jeg åbnede bleen efter stikkene var der blod i bleen! på størrelse med en 5 krone...

• #7   24. aug 2009 Sonne - Ja, det er lækkert..
    Men hvis man ringer og bestiller tid og glemmer og sige hvem man plejer at være ved så kan man godt være uheldig bare og blive smidt ind til en af de andre!! ..
    Eeeeej okay, stakkels Noah! .. smiley Kan godt forstå du vil skifte læge!!

• #8   24. aug 2009 Trine der er flere episoder der gør jeg vil skifte... men det er for meget at forklare nu.. dette er blot en af små tingene... smiley

• #9   24. aug 2009 Sonne - Kan godt forstå du vil skifte så! ..
    Det er vigtigt at have en læge man føler man kan stole på og føler sig tryg ved at komme hos, det synes jeg hvertfald!!

• #10   24. aug 2009 jeg har haft ham hele mit liv, men synes godt nok han falder af på den nu her...

• #11   24. aug 2009 Sonne - Ja, kender det godt, sådan var det osse med ham jeg havde inden ham jeg har nu! ..
    - Og ham jeg har nu, han tjekker virkelig alle muligheder for hvad man evt kunne fejle hvor de andre er sådan mere "ta en panodil" typen smiley

Kommentér på:
3 mdr vacc...

Annonce