1.196 visninger
|
Oprettet:
Hoste! All night long! :@ {{forumTopicSubject}}
Ja nu er jeg træt af det.. Har været forkølet i en uge +/-.
Jeg hoster hver morgen og hver aften så jeg ikk kan sove. Enten er det tør hoste ellers hoster jeg slim op. Og jeg nyser hele tiden så jeg tisser i bukserne
lækkert i know men ka ik holde på det..
Har det ikke spor dårligt, men det er irriterende at hoste, og må ikke tage hostesaft pga graviditeten. Er der nogen der har nogle gode råd? Og syntes i jeg skal tage til lægen? Har ikke ondt i halsen eller andre steder og har ik feber, men det må være noget virus for min datter hoster også.
Kram
maj 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 355 Svar: 1.609
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.529
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.133
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.529
Altså ligge med hovedet højt eller hvordan?
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.133
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.529
så tror det er sofaen der er slemmest her .
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.133
Men damp dig i kamille teen også bare ud med alt snottet..
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.529
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.561
Hoste! All night long! :@