{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

så tumler tankerne afsted... {{forumTopicSubject}}

Ja så får de altså godt nok frit slag mine tanker..
Min lille søn på 10 år har lige haft ringet..
"Hej mor jeg har noget jeg skal fortælle dig.. Jeg har været til tjek inde på "Riget" og ved du hvad ?? I løbet af et ½ år til 1 år skal jeg have en ny nyre "
SLAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!
Mærkede jeg lige døren med virkeligheden ramte mig i ansigtet ???? Ja også i den grad...
Min lille dreng skal have en ny nyre..
Vi har jo godt vidst at det ville ske en dag men ikke lige nu og her.. havde sgu sådan håbet på at han vikke kunne vokse sig stor og stærk men åbenbart ikke..

Årrrrrrrrrrh altså.. nu tumler tankerne jo først afsted...

Min lile dreng altså... suk...

Sorry men måtte bare lige have luft...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så tumler tankerne afsted...
  • #1   13. aug 2009 kender godt de tanker min søster har haft samme problem men er det begge hans nyrer der ikke fungere for man kan godt eve med en. selvfølgelig kan dn anden også være så skadet at det er nødvendigt. min søster fik fjernet den ene for et år siden på skejby. og den anden virker kun 85 procent.

• #2   13. aug 2009 puh nej det var da godt nok ikke en sjov opringning. Det er ikk rart når der sker noget med de kære små og da slet ikke i den grad....
    Kan sørme godt forstå dine tanker tumler afsted, håber du samler mod og håb.
    Hvor længe har han haft dårlig nyre? Du skriver i godt vidste det ville komme..

• #3   13. aug 2009 Hans ene nyre har aldrig fungeret. Det fandt de først ud af for 3 år siden. Og den nyre han har der "fungerer" fungerer kun små 25 % sååå det bliver nødvendigt... det er helt sikkert...

• #4   13. aug 2009 Bianca :
    Da jeg ventede Nadja snakkede jeg jo meget med min jordemor omkring det og da jeg fortalte at da jeg ventede min søn at der ikke var nok fostervæske sagde hun "ja det er jo allerede der et tegn på at der var noget galt".. ja oki.. spørg så lige om jeg panikkede for hvad med Nadja.. ville hun så også få det ?? så er blevet tjekket i hoved og *BIP* under Nadja's graviditet og der er ikke noget galt med hende..

• #5   13. aug 2009 Eeeej sikke dog noget at få og vide... smiley

• #6   13. aug 2009 Trine :
    Jeg vidste jo godt det ville komme på et tidspunkt.. bare ikk lige nu.. så føler mig lidt slået til vægs...
    Og er da kun glad for han selv ringer og siger det...

• #7   13. aug 2009 det kan jeg så godt se at det bliver men mange lever rigtigt godt med det. og den dag i dag er der så meget viden omkring dette. vil håbe for jer at i kommer til skejby der har de abselut de bedste eksperter på dete område. har du evt kontaktet nyreforeningen der har de også en masse aktiviteter for børn som åske kan gavne din søn og at i evt bliver meldt ind i sygeforsikring danmark da meget medicin der anvendes når man er nyrer syg giver dårlig tænder og sådan bare en anbefaling da min søster den dag i dag ikke kan blive medlem pga hendes sygdom. men vil håbe alt godt for dig og din søn i fremtiden og er sikker på at han er en stærk lille gut når han sådan ringer til dig i den alder han har.

• #8   13. aug 2009 Bor han ikke ved dig?!!
    - Men forstår dig godt... Men selvom du vidste det, tror du selv man nogen sinde bliver klar til sådan en besked?!!

- Men vil de så vente den tid der med at operere ham?!! ,, Eller vil de sidde ham på venteliste til en ny nyre nu?!

• #9   13. aug 2009 Kan I så give ham en ny nyre eller står han på donorliste? Kan godt forstå du blev bekymret denne gang. Og dejligt at nogen lytter og du blev tjekket i begge ender..

• #10   13. aug 2009 Helene :
    Han bor ved sin far i KBH og derfor er han tilkoblet "Riget"..
    ja han er en sej bette gut når han selv ringer og fortæller det.. det synes jeg sgu er stort...
    Jeg skal ind på nyreforeningens hjemmeside og læse det er helt sikkert og vidst..

• #11   13. aug 2009 Trine :
    Han bor ved sin far i KBH..
    Og nej.. et eller andet sted bliver man vel aldrig klar til sådan en besked...

• #12   13. aug 2009 Bianca :
    Hans farmor vil gerne donerer så det håber vi på kan lade sig gøre..

• #13   13. aug 2009 Puh det er ikke rart at stå i den situation. Men godt han er en sej gut, det betyder rigtig meget. Håber I snart kommer til en afklaring på ventetid mv. Og pøj pøj til jer alle!

• #14   13. aug 2009 jeg er jo fra lolland g min søster var også knyttet til riget men det blev skejby da det var. så tror ikke at det har den store indflydelse om hvor man er fra i landet. men riget er jo heller ikke dumme og nogle gange arbejder de læger jo på tværs af landet.

• #15   13. aug 2009 Tina - Eeeeeej, krydser fingre for det kan lade sig gøre med hans farmor.... Og hvor er det sødt af hende!!!
    - Men skal det så først være der om 1-1½ år eller vilde gøre det nu?!!

• #16   13. aug 2009 Alle mine varmeste tanker til dig og din søn søde... håber alt går vel....

• #17   14. aug 2009 Trine :
    De har snakket om et ½ år til 1 år's tid...

Sonne : Tak søde.. ja det er sgu lidt noget underligt noget og tænke på pt.. har spekuleret som en åndsvag hele natten smiley

• #18   14. aug 2009 Tina - vel er det da ej noget underligt noget.... selv om han er 10 år er han jo stadigvæk din lille baby.... jeg forstår dig udemærket at du har det sådan....

Kommentér på:
så tumler tankerne afsted...

Annonce