627 visninger
|
Oprettet:
Min søn savner mig ikke............... {{forumTopicSubject}}
Min søn Malik på snart 3 år er i sommerhus (min mors sommerhus) i disse dage med sin farmor og kusine på snart 4 år...
Jeg afleverede ham Søndag morgen og de har det fantastisk...
Ikke en gang har han nævnt mor eller far og han har ikke hjemve eller noget. Er bare glad..
Det er jo så skønt at han nyder dagene, men det stikker da også lidt i mit moderhjerte at min egen søn ikke savner mig ...
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Sidst år da min datter var 3 år, var jeg på ferie en uge på mallorca med veninderne. Ringede hjem hver dag men hun ville ikke snakke med mig. Og hun ville ikke sige hej til mig da jeg kom hjem
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Men Malik vil vældigt gerne snakke med os i tlf om aftnenen... Han fortæller gladeligt om hvad de har lavet...
-Der har været en sommerfugl på hans seng-
-Han har spist pandekager
-Han har set broen gå op
osv.
Er slet ikke ked af det eller kommer i tanke om at han savner os, ikke engang når han snakker med os..
Det ér jo godt, men også lidt hårdt-
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
mar 2008
Jannie - Dejligt at være savnet en gang imellem
Iben - Jo det er det jo bestemt !
Jeg er også bare så glad på hans vegne over at han har det så overdejligt at han slet ikke tænker på os.
Det stak bare lidt i hjertet da min svigermor sagde her til aften da vi snakkede med hende om hvordan dagen var gået - at han ikke havde nævnt os en eneste gang...
mar 2008
Det er også første gang at Malik sover mere end en nat ude, så det var jo også spændende at skulle prøve det..
Jannie - Det havde ikke været noget problem, for vi har taget en dag af gangen. Så fik han hjemve, kunne jeg være der 40 minutter senere og putte ham i mine arme *G* ....
Men må da også indrømme at jeg ikke selv har savnet ham før her til aften. Jeg har nydt dagene kun med vores datter.. Det har vi jo aldrig prøvet før med hende..
mar 2008
Puha nej , det har været hårdt kan jeg godt forstå.. Så har man bare haft lyst til at drøne afsted for at hente. Men Sjælland til Jylland er lidt langt jo
Min søn savner mig ikke...............