{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning og bortskaffelse af jord 500 kr.
  • Hækkeklipning 2.200 kr.
  • Fjerne tapet 2.000 kr.
  • Ophængning af TV 900 kr.
  • Rep af hydraulisk bremse & indstilling af gear og smøring 500 kr.
  • Campingvogn ophug 1.600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hudfolder ved halsen
  • #2   3. aug 2009 Jeg har ikke brugt pudder, da jeg har hørt man ikke må komme alt muligt i de folder..

• #4   3. aug 2009 Det er jo anderledes på den måde, at små børns hud er mere sart, da den er så ny, og så sveder de jo mere mellem folderne smiley

Fik i hvertfald engang at vide at det var et no go..

• #6   3. aug 2009 Ja til deres numser smiley ej ved ikke.. Det er måske værd at prøve..

• #7   3. aug 2009 Er der fordi der er en svampe infektion?for ellers så skal du som dina siger pudre, hvis det er fordi der er en svampe infektion skal du derimod smøre med brentacort creme, også kan du eventuelt ligge et stykke bomuld und for at holde det tørret....

• #8   3. aug 2009 Jeg tror ikke der er infektion.. Altså.. Hvis han gylper og der bare lander lidt i folden går der ikke lang tid før det stinker og bliver lidt rødt.. Så vasker jeg det med lunkent vand og tørrer og derefter prøver at skille folden ad, for at det lige kan få luft, og der kan jeg se det bliver ved med at væske.. Er det normalt?

• #11   3. aug 2009 Dina- Hehe, jamen så vil jeg da prøve det smiley

• #13   3. aug 2009 Når det bliver rødt og væsker er det højst sandsynligt en infektion, og vil så anbefale dig at få ringet til lægen så du kan komme igang med brentacort creme, det er bare guldværd....

Men ja, ellers kan du pudre, for at holde det tørt smiley

• #14   3. aug 2009 Han skal til læge i morgen og vaccineres, så må de lige se på det der smiley

• #16   3. aug 2009 Han har det ikke varmt, så tror faktisk det er svamp.. Lægen ser på det i morgen!

• #17   3. aug 2009 Du må endelig ikke pudre i ved halsen! Min svigermor gjorde det på min kæreste da han var lille - han fik sår hele vejen rundt om halsen af det! smiley

• #18   3. aug 2009 M T -Mange tak, mente bestemt som du også kan læse længere oppe, at man ikke måtte pudre halsen!
    Jeg tror desværre det er svamp han har fået da det væsker smiley Øv.. Så lægen må lige se på det i morgen!

• #19   3. aug 2009 Hvis det er fordi den lille sveder, må man GERNE pudre, men man skal bare sørge for at der ikke er for meget pudder, for så virker det nærmest som slibe-middel.
    Drys lidt pudder på, så huden føles dejlig tør og "børst" det overskydende af.
    Det er lidt bøvlet at gøre, hvis der er mange dybe hagefolder;o)

Hvis huden er irriteret og rød, så vask, tør FORSIGTIGT med en stofble og dup en lille smule zink-salve på.
    Næste dag er huden fin igen;o)

Men ja, er det svamp, så er det igang med brentacort-cremen.

• #20   3. aug 2009 et godt men dog gammeldgsråd er at bruge kartoffelme l- det er det simpelthen 100 gange bedre end pudder og 100% uden tilsætninger og billigt....

men selvfølgelig ikke til en svampeinfektion, men i numsen eller i hudfolder - eller mellem lårene ved os tyksakker når vi har kjole på !!!!

• #21   3. aug 2009 Det ser nu ud til at det er en anelse bedre, men spørger alligevel lægen i morgen..
    Vil heller ikke bruge pudder ved hans hals.

• #22   4. aug 2009 idag er rødmen helt væk, og lægen kunne intet se.. hmm underligt..
    kommer det igen skal vi bare kontakte ham igen..

Kommentér på:
hudfolder ved halsen

Annonce