{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.876 visninger | Oprettet:

slimprop der er gået? {{forumTopicSubject}}

igår var jeg til gynækolog, da jeg skulle ha tjekket nogen pulyper.. og for noget tid siden skrev jeg herinde at jeg havde haft nogen mens lign smerter, og noget rød/brunt udflåd, flere herinde skrev at det var slimproppen der var gået..

så igår da jeg alligevel skulle kigges deroppe spurgte jeg hende om ikk hun kunne se om slimproppen stadigvæk var der..
hun kiggede på mig og sagde at hvis slimproppen var gået, så ville jeg enten ha aborteret eller født..

den går først når fødslen går i gang..

ville bare lige informere..

udover det, så fik jeg a vide det var grundet de pulyper jeg havde rød/brunt udflåd, og at mens lign smerter var meget normalt når man var på mit statie i graviditeten..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slimprop der er gået?
  • #1   28. maj 2008 en veninde af mig har termin om tre uger og hendes slimprop gik allerede for en uge siden og hun har stadigvæk ikke født. men en fødsel kan gå igang hvornår som helst når den er gået, men igen krav

• #2   28. maj 2008 ja der er jeg nu af en anden opfattelse......
    min slimprop ( en brunlig , lang slimet sag) lå i mine trusser ihvertfald 3 dage inden Antons fødsel og ved Karolines fødsel var det nok omkring terminsdatoen men hun blev først født 10 dage over.....

følgene er sakset fra min-mave.dk og støtte da også min og andres oplevelser....

Når du opdager slimproppen er gået, er der ingen grund til at gå i panik. Det er ikke et tegn på at fødslen er så nært forestående at den går i gang LIGE NU. Den er blot et signal om at din krop er ved at forberede sig til fødslen. Der er ingen der kan sige noget om hvornår din fødsel går i gang, slimproppen kan løsne sig helt op til 6 uger før og hos nogle endda endnu længere tid før. Men det kan selvfølgelig også være at du går i fødsel blot få timer efter du har opdaget slimproppen. Det vil kun tiden vise.

det her er fra sygehus viborgs hjemmeside, så selv der er man ikke enig med din gynækolog.

Slimprop
    Enkelte kvinder vil i forbindelse med smerter over skambenet eller lænd bemærke lidt slim fra skeden.

Slimproppen kan bestå af klart eller brunligt slim. For nogle kvinder vil slimen være fastere i konsistens end hos andre.

Slimproppen kan komme dage eller uger før fødslen, og den er således ikke et direkte tegn på, at du er i fødsel.

• #3   28. maj 2008 ja min slim prop gik også en uge før termin... og jeg fødte heller ikke..
    jeg kan så heller ikke gå igang selv.. så ved ikke om det er derfor..
    gik 4 dage over tid da de satte mig igang..

• #4   28. maj 2008 Bonnie, det var hvad hun sagde derude på gyn afdelingen på herlev..

mills - ved godt du ikk spørger for at være flabet, men det er nogen meget lyse, nærmest hvidlige knopper, det jeg har er kønsvorter, og er meget normalt at få, jeg vil anbefale dig at gå til lægen da det er noget der skal behandles så hurtigt som muligt, mine kan dog først blive behandlet når jeg har født, det er ikke noget der er skadeligt for barnet, men det kan give celle forandringer, hvilke jo er alvorligt, så se at komme til lægen søde og få det tjekket..
    det værste af det hele er at jeg for 10 måneder siden var hos den psykopat læge studerende der var hos min egen læge, og hun sagde det var helt normalt..
    så nu har det udviklet sig, og jeg har rigtig mange.. øv øv..
    det var også hende der sagde jeg havde tabt barnet i starten af min graviditet..
    '
    Anne - ja, men jeg har 7 uger idag til forventet termin, og da jeg spurgte til råds herinde, sagde de det var slimproppen der var gået, eller det kunne jeg godt regne med..
    den kan godt løsnes og lidt kan falde af, men når hele slimproppen er gået, så går der ikke længe inden fødslen går i gang..

igen det var hvad hun sagde der ude..

• #5   28. maj 2008 ja det er da træls at ikke engang fagpersonerne kan være enige.....

men igen hos mig har slimproppen ikke været "lille" men nærmest så lang og tyk som en pegefinger og ret "gummiagtig" ( ad hvor ulækkert at beskrive...ggg.....)

• #6   28. maj 2008 ja puha en forklaring.. hehe..
    ja, det er meget irriterende synes jeg...

• #7   28. maj 2008 ja, jeg vil anbefale dig at du får det tjekket..
    bare for en sikkerheds skyld.
    ja, hun er godt nok en sindsyg kælling.. undskyld sproget..

min veninde har også læge der oppe, og talte så fint om hende, så jeg ringede lige til hende igår og spurgte om hun stadigvæk synes hun var SÅÅÅÅÅ fin..

• #8   28. maj 2008 ja min slimprop gik over et par dage ca 1-2 uger før fødslen!

• #9   28. maj 2008 Jeg var SÅ rystet da jeg kom ud fra gynækologen igår da jeg slet ikk kan forstå at det er nået at blive så slemt inden der bliver gjordt noget, og især når jeg ved jeg har været oppe og få det tjekket..

jeg er både sur og vred over/på hende.!!!

nanna - hende gynækologen mente ikke min allerede kunne være gået...

• #10   28. maj 2008 hmm.. hun måvære mærkelig! og lyder utrolig uerfaren!

• #11   28. maj 2008 Nanna - jeg er ikke så langt i min graviditet.. er "kun" 33+0 idag, så hun mente bestemt ikke den kunne være gået endnu..

• #12   28. maj 2008 hmm.. må indrømme at det også er tidligt hvis det er den?! men hvorfor ikk... ?

• #13   28. maj 2008 Jeg fik afvide a min jordemor at der skal gå 2 slimpropper . Den første kan godt gå et stykke tid før mann føder og en lige omkring fødslen..! Det var det jeg fik afvide men der var ingen slimprop der gik hos mig..! =)

• #14   29. maj 2008 Slimprobben kan da gå nå som helst men hvis den gik i starten vil man nok abotere men når barnet er så stort er det noget det selv bestemmer hvornår den er parat til a komme ud.. Men først min gik da jeg fødte.. Men har hørt andres røg ud elle rhvad man kalder det smiley

Tror i ik det er sådan det forgår?

• #15   29. maj 2008 Bennedikte - jeg fik også a vide i starten af min graviditet at det var grundet sart slimhinde i skeden..
    senere har de fundet ud af at det er pga kondyloner, altså kønsvorter at jeg har sart slimhinde..

det der denne gang da jeg stillede spørgsmålet undrede mig var at jeg havde mens lign smerter samtidig..
    det var faktisk derfor jeg spurgte.. :O)

Nadia - noget af slimproppen kunne sagtens gå sagde hun, men når hele slimproppen går er det tegn på at fødslen snart går i gang..

Nanna - det skulle så betyde at jeg snart skulle føde hvis den var der, og det er lidt for tidligt.. vil gerne lige han er fuldbåren..

Steffie - det har jeg godt nok aldrig hørt om, men som jeg forstod på hende kunne den dele sig lidt, og derfor kunne den gå over nogen gange eller hvad man siger, men den kan ikke gå helt længe inden man føder..

• #16   29. maj 2008 bennedikte - det er helt okay.. skal bare lige være sikker på vi er på samme side.. hihi.. så vi forstår hinanden..

• #17   29. maj 2008 Benedikte - mange tak.. og i lige måde, og ja, skrift kan mange gange godt misforståes :O)

Kommentér på:
slimprop der er gået?

Annonce