1.595 visninger
|
Oprettet:

3. jul 2008 Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
Klapvogn? stokke xplory vs brio sing ? {{forumTopicSubject}}
Hej Bg ,
Vi skal ud og invistere i klapvogn inden for nærmere fremtid, da Magnus bestemt ikke vil ligge i barnevognen hvis han ikke sover
Er der nogle der har erfaringer med Stokke xplory eller Brio sing ? eller andre mærker, hvor forhjulene drejer.
Det optimale for os er at den kan indstillet i højde, og hvor meget han skal sidde/ligge.
Hvilken klapvogn har i ? hvad er godt ved den ? (:
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 1 Svar: 41
Jeg har en stokke xplory, og elsker den vogn, den er så fed og gennemført. Min datter er så glad for at sidde i den, og så kan den bruges som højstol, hvis man er på farten. Man kan indstille hvor meget barnet, skal ligge ned, og så kan den let køre på trapper :0) Men selvom man kan ligge barnet næsten helt ned, er den ikke egnet til at de skal sove deri.
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
- det var bare fordi han ikke skal sidde ret endnu, for han er jo kun 3½ måned (: - men vil bæres når vi er ude hvis han er vågen, og det er hårdt i længden
maj 2008
Nej var heller ikke fordi, jeg læste det som om du skulle bruge den til sovevogn. Men jeg er måske lidt træt af, at man ikke kan ligge dem til at sove deri. Men vi har valgt, også at beholde vores emmaljunga nitro city. Nej der sker selvfølgelig ikke nget ved at de sover deri, i ny oog næ, har min datter da også gjort. Tror heller ikke det bliver så stort et problem senere, for de fleste børn på 1 år, og derover sover kun en lur om dagen. Synes det er vanskligere med yngre babyer, at vide hvornår de vil sove, hvis man er ude at gå tur.
jul 2008
maj 2008
jul 2008
jeg har godt nok kigget på nogle brugte, og så smutter vi i babysam i dag og kigger ....
Klapvogn? stokke xplory vs brio sing ?