barnedåb {{forumTopicSubject}}
Ja så er vi klar det hele skulle være på plads nu...
Har købt tøj til os alle og Nicklas dåbskjole ligger klar her hjemme..
Lørdag den 25 juli kl. 9.20 har vi bestilt tid ved fotografen (fotocare) da jeg tror det ville være for tralst og bøvlet det skulle være samme dag som dåben...
Så går dåben ellers igang søndag d. 26 juli kl. 10.00. Michaels 2 brødre og min lille søster skal stå fader til Nickals og min søs får endda lov til at bære ham.
Kl. 12.00 har vi inviteret alle 21 gæster ( familien er ik større og så har vi endda et par hold venner med) på www.rebildhus.dk Hvor vi starter med en velkomstdrins... så vi lige kan få tid til at pakke gaverne op og hilse på folk.
Forret : Tunmouse, med rejer, citron, dressing og flutes.
Hovedret: Svinekam stegt som vildt med waldorfsalat, tyttebær, asier, pommes chips, hvide kartofler pommes danoise samt vildt sauce
Dessert: Islagkage med chokoladestykker
til at slutte af med bliver der så serveret kaffe med hjemmebagte småkager..
Vi havde snakket om en kransekage.. men efter alt det mad vil dette blive alt alt for meget...
Nu venter vi bare på dagen kommer... så skal jeg nok ligge billeder ind
Han kommer til at hedde Nicklas Blaaberg.
Blaaberg er michaels mellemnavn...
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
Min Nicklas skal døbes den 12 juli. Vi skal allerede være i kirken kl 9 og bagefter holder vi festen hjemme i haven :o)
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 24 Svar: 98
dec 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 732
dec 2008
mar 2008
louise H jeg blev også helt sulten da jeg skrev det ned hahahha
Anja&Morten.. P ej hvor bliver det spændene... det ville jeg også gerne have gjort men den ide var michael ikk med på desværre så vil han heller giftes helt hemmeligt og så giftes igen når vi har råd til en kæmpe fest... men det er ik lige mig at blive gift hemmeligt og skulle kunne holde på det i måske 1-5år tror jeg ville sladre til alle jeg var gift hahaha
mor til jordens dejligste dreng hvilke navne har i snakket om da? det er da ik så længe til.. har i ik lidt travlt hahahah
jul 2008
Det skulle også ha været hemmeligt, men så må vi jo gøre det på et andet tidspunkt.
mar 2008
jul 2008
mar 2008
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Er også selv vild med navnet Nicklas. Det var jeg sikker på min søn skulle hedde, men han ligede slet ikke en Nicklas da han kom ud..
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 302
Ina... uhhhh jeg vil også giftes i haven, meeen det vil kæresten ikk!! ØV
Nå men vi skal have barnedåb den 9 august kl10.15 og bagefter har vi slået stort festtelt op i haven hvor vi skal hygge resten af dagen.
Menuen er grill:
Entrecote
marinerede koteletter
grill spyd med kylling
forskellige pølser
Dertil skal vi have marineret kartoffelsalat med radiser i, flødebagte kartofler og en cremet pastasalat, tomatsalat med mozarella og brøde med oliven, tomat og naturel.
Til dessert skal vi have kaffen med småkager og chokolade og en rigitg lækker frugtkage med marcipanbund og friske frugter overnpå, total lækker...
Vi har bestemt vi vil have en dag i haven med familien og meget uformel... vi bliver 52 personer...
dec 2008
Det lyder heller ikke dårligt. Hmm, får helt lyst til at holde en barnedåb mere
mar 2008
ja jeg vil ik til fotogt´rafen på dagen tror også det vil blive alt for meget for den bitte.. og så ender det nok med gråd... den gang med michela blev hun fotograferet ugen efter.. men vi skal også på billede så vi skal have fest tøjet på der.. så håber ik min datter får griset sig til.. det ville sku være trist...
Katrine R heheh i skal holde barnedåb på min fødselsdag
hmm maden lyder lækkert sidder her og er sulten nu ahha
dec 2008
En af vores hvalpekøbere var lige blevet uddannet fotograf, så hun kom og tog billeder efter dåben. Hvis du har lyst til at se billederne ligger de på vores hjemmeside.
(link fjernet)
Det første sort hvide er fotografen. Derefter har min mor taget nogle og fra de næste sorte hvide er det fotografen igen.
Ja, kan godt være det ikke erså nemt for sådan en størrelse af holde sig rent. Men I kan vel også nå at vaske tøj når I skal afsted til fotograf så tidligt, hvis det skulle ske.
dec 2008
jo vi har en smugle travlt præsten kommer hjem til os på fredag så der skal det hele falde hehe
jamen jeg er nok til de mere brugte navne og kæresten er til navne som er lidt spicele
mar 2008
mor til jordens dejligste dreng ej kommer præsten hjem til jer=? vi skal over til ham
dec 2008
dec 2008
barnedåb