{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  holde hovedet
  • #1   18. jun 2009 Emma kunne faktisk holde hovedet selv da hun kom ud, men dog støttede vi hende stadig:-) Men helt selv tro jeg hun var 1 måned.

Hun kom ind på sit eget værelse da hun var fire måneder. Hun var begyndt at sove meget urolig og så lagde vi hende derind og det hjalp.

Jeg satte emmas seng ned da hun begyndte at rejse sig op af ting.

• #2   18. jun 2009 Følger lige med her:-)

• #3   18. jun 2009 Tit kan babyer holde hovedet i periode fra fødslen..

Men det anbefales kraftigt at man støtter babys hoved til de selv helt holder hovedet når de er ca 3 mdr, selvom at de nogen gange kan selv i perioder..

Havde vi haft mulighed var begge vores børn kommet ind og sove for sig selv i 4-5 mdrs alderen..
    Men ved vores første barn flyttede vi først i 3. værelses da han var 7 mdr og vores 2. barn skulle først sove HELT igennem da hun skulle sove på værelse med sin bror.
    Det har de gjort siden hun var ca næsten 10 mdr.

Som Line også skriver. Tremmesengen helt ned når de kan hive sig selv op i armene..

• #4   18. jun 2009 Nicklas er nu lidt over 2 mdr og han har faktisk være knald dygtig til det med at holde hovedet det kunne han også fra da han blev født med støtte men nu kan han selv og mener også det var efter 1 mdr tid.

Nicklas sover inde i hans væresle siden han var ca. 1mdr gammel.. dog ligger liften i sengen... men den bliver nok taget fra ham snart.. hvis han er tryg ved det..

Ang sænke sengen det kan jeg ik sige med nicklas..

men ved min datter sænkede jeg sengen da hunselv kunne rejse sig op og sidde , ture ik tage chancen for lige pludselig kan de løfte sig selv om..

• #5   18. jun 2009 Christina: Vi har købt noget der hedder en sengeformindsker, den er vi rigtig glad for. Emma bruger den stadig, det er en madras der ligger hele vejen rundt, ligesom en sengerand, bare meget bredere. Den beskytter dem også mod de hårde tremmer. Emma nyder nemligt at ligge helt oppe i enden af sengen med hovedet boret ind i den der sengeformindsker:-)

Bare lige et forslag:-)

• #6   18. jun 2009 bunden i sengen bliver sænket når de begynder at rejse sig op. Noah var 10 månder da han kom ind på værelse til sin storebror.Så da sov han rigtig i gennem ...ellers vågnet han altid ved midnat og igen mellem 1-3.

• #7   18. jun 2009
    tænkte på hvis man ligger min datter på maven kan hun ikke rigtigt løfte hovedet hun bliver 2 mdr. i næste uge .. er hun bagefter så ?

hun vil rigtig gerne møve sig frem a men kan ikke få hovedet med...

også min datter sover fra kl 21:30 og til 05:30 kan jeg godt ligge hende ind på hendes eget værelse ?

• #8   18. jun 2009 nicklas sover ik igennem men jeg har lagt ham ind på værelse og så har jeg baby alarmen.. det er fordi han vågner når vi pudsler rundt med dynen... og det gider jeg ik hehe. ang hovedet så skal det nok kommet... men ved omkring 3mdr alderen skulle de kunne holde det sådan da.

• #9   18. jun 2009 Du skal ikke bekymre dig før hun er 4 mdr siger børnefys på svs ihvertfald Sigrid er nemlig vildt bag ud hun er 4½ måned og løfter ikke hovedet medmindre hun er på bold og holder et kun hvis hun er heldig at finde det rette punkt smiley

Kommentér på:
holde hovedet

Annonce