{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Enlige mor??
  • #1   23. mar 2008 Syntes det er dejligt at se i sådan finder sammen ;o)

Er "desværre" gift så må springe over denne ;o)))

• #2   23. mar 2008 Ellers er der allerede lavet en kom jeg til at se ;o)

www.babygalleri.dk/grupper/singleforldre

• #3   23. mar 2008 jeg lavede den lige efter hende kan jeg se..
    så vi fik nok ideen samtidig..
    jeg er også i den;-)

• #4   23. mar 2008 det er så noget helt andet men har været enlig mor og jeg er så en af dem der ikke synes det er så hårdt som folk siger oh heller ikke økonomisk, jeg synes faktisk at man som enlig har en langt bedre økonomi da man får støtte fra alle steder samt rabatter til børnepasning og når man så er to er der intet og hente længere.

• #5   23. mar 2008 kunne se at den tråd der allerede er oprettet for "single mødre" kræver medlemsskab... jeg er gravid i 6. måned (mit første barn) og har lige valgt at forlade min mand/barnets far og ved ikke så meget om hvad der venter mig i fremtiden som enlig mor! men har en klar forventning om at det kommer til at gå godt. har 7 heste, 2 får, 1 hund, 6 kaniner og 2 fugle som jeg alle beholder :o) så der bliver rigeligt at se til!! men hestene og kaninerne og fårene bliver på min mands gård så det er dejligt :o)

• #6   23. mar 2008 Eveline altid noget i kan skilles i fred og fordragelighed.

-Det lyder det til ?
    Og held og lykke fremover ;o)

• #7   23. mar 2008 ja, tjo , tjaa det kan vi da :o) men trænger utrolig meget til ro snart kan jeg mærke... kan slet ikke koncenterer mig om at være gravid eller nyde min graviditet og at oskar er begyndt at sparke :o) vores gård (lige nu specielt stuehuset) et et ombygningsrod uden lige overalt og har været det i et år.. jeg er bare ikke fysisk istand til at gøre særlig meget... og så har jeg mistet følelserne for min mand i løbet f graivditeten... glæder mig bare så ufattelig meget til at få mit eget sted og ro omkring mig :o) men han er min søns far og skal selvfølgelig være en stor del af hans liv fra starten!

Kommentér på:
Enlige mor??

Annonce