{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Mens+gravid? {{forumTopicSubject}}

jeg har været inde og tjekke gamle emner, men fandt ikke helt hvad jeg gerne vil have svar på, så prøver at spørge direkte i stedet smiley

Jeg er gået nogle dage over forventet mens og håbede jeg var blevet gravid.. Jeg tog derfor en g-test, men denne var negativ, så regnede med mens'en nok skulle komme. Den har så vist sig ganke lidt idag (kun nok til at farve papiret meget lidt, når jeg er på toilet), men slet ikke i forhold til hvad den plejer. Jeg er meget plaget af mens-smerter og er ikke i tvivl når den plejer at komme, men der har ikke rigtig været nogle smerter denne gang. Jeg er kun "gået 4 dage over tid" (det kan jo være mens'en kommer ordentlig om en times tid, men er nysgerrig smiley

Spørgsmålet lyder så: Kan man være gravid, trods en meget lille smule mens-blod og en negativ g-test?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mens+gravid?
Kommentér på:
Mens+gravid?

Annonce