{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

så sidder jeg her og tuder {{forumTopicSubject}}

helt alene og der er ingen der vil fortælle mig noget. jeg er simpelthen så ked af det, jeg føler mig så uretfærdigt behandlet. Hvor længe skal man gå her uden at vide noget som helst. Synes virkelig man bliver behandlet som lort!
Og så tænker jeg at hvis den her graviditet går galt, så er jeg da ikke sikker på om jeg orker det her igen... ihvertfald ikke sådan lige... havde sgu aldrig regnet med at det skulle være så besværligt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så sidder jeg her og tuder
  • #1   27. apr 2009 Kan udemærket godt forstå dig.
    Jeg følte også at jeg blev behandlet som lort, og på det punkt er vores sygehusvæsen sku ikke særlig menneskelig.. smiley

Jeg sad med de samme tanker som du netop har.
    Hvis det viser sig du ikke er gravid, så synes jeg du skal prøve at se om du kan få det lidt på afstand inden en ny graviditet.

• #3   27. apr 2009 Ja nogle gange er man nød til selv at slå i bordet.

• #5   27. apr 2009 ja har lige snakket med en veninde, hun kommer kørende fra lolland for at være hos mig og hun siger jeg skal ringe og kræve en tid hos lægen til samtale og en gyn.

• #6   27. apr 2009 Åhh, sikke da noget l***... Men måske du skulle vente en uges tid, og tage en test, og så ringe til lægen og sige du vil have svar! det er sgu da for dårligt man ikke kan få noget at vide!!!

• #7   27. apr 2009 Hvad er der sket.?!!
    - Men udfra hvordan jeg kan se du har det så er det DEJLIGT med sådan en god veninde..

• #8   27. apr 2009 Sofie B.

det danske sygehus væsen er bare noget fuck. da jeg aborterede den 11 april, fik jeg det svar at jeg måtte ringe til vagt lægen hvis jeg fik ondt fordi det kunne være jeg var gravid uden for livmoderen.

efter den besked sagde lægen farvel og var ku lige rejs mig da han begynde og tale ind i sin digtafon. forstår dig godt, jeg håber din lille spir har det godt og sidder rigtig :0)

Kommentér på:
så sidder jeg her og tuder

Annonce