478 visninger
|
Oprettet:
så sidder jeg her og tuder {{forumTopicSubject}}
helt alene og der er ingen der vil fortælle mig noget. jeg er simpelthen så ked af det, jeg føler mig så uretfærdigt behandlet. Hvor længe skal man gå her uden at vide noget som helst. Synes virkelig man bliver behandlet som lort!
Og så tænker jeg at hvis den her graviditet går galt, så er jeg da ikke sikker på om jeg orker det her igen... ihvertfald ikke sådan lige... havde sgu aldrig regnet med at det skulle være så besværligt.
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 1.160
Jeg følte også at jeg blev behandlet som lort, og på det punkt er vores sygehusvæsen sku ikke særlig menneskelig..
Jeg sad med de samme tanker som du netop har.
Hvis det viser sig du ikke er gravid, så synes jeg du skal prøve at se om du kan få det lidt på afstand inden en ny graviditet.
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 1.160
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 103 Svar: 534
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
- Men udfra hvordan jeg kan se du har det så er det DEJLIGT med sådan en god veninde..
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 167 Svar: 517
det danske sygehus væsen er bare noget fuck. da jeg aborterede den 11 april, fik jeg det svar at jeg måtte ringe til vagt lægen hvis jeg fik ondt fordi det kunne være jeg var gravid uden for livmoderen.
efter den besked sagde lægen farvel og var ku lige rejs mig da han begynde og tale ind i sin digtafon. forstår dig godt, jeg håber din lille spir har det godt og sidder rigtig :0)
så sidder jeg her og tuder