{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Faderskabsattest {{forumTopicSubject}}

Hvordan får man fingrene i en sådan?? Kan man få foretaget denne hos lægen? Gratis?

Sagen er at fordi jeg ikke er gift med min kæreste og barnet skal indregistreres som amerikansk statsborger, forlanger ambassaden en faderskabsattest, så de kan være sikker på at faderen ER amerikaner og barnet dermed har ret til statsborgerskab.

Anyone? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Faderskabsattest
  • #1   14. apr 2009 Hej Louise, tak for dit svar... så jeg bliver altså nød saget til at lade som om faderen ikke vil være fader?

Jeg tror ikke de vil hjælpe, hvis jeg er ærlig, for når nu det drejer sig om at gøre barnet andet end dansk, så vil de vel mene det er amerikas (ambassadens) problem og ikke deres... Hmm

• #2   14. apr 2009 vi fik bare en på sygehuset

• #3   14. apr 2009 kristina og Tommas + lillemanden smiley : nu er det sådan at barnet skal inregisteres som amerikansk statsborger og så er det vist noget andet..

• #4   14. apr 2009 Louise, hjem,mesiden skriver netop at der skal bruges en paternity attest, det er derfor jeg spørger her, hvon jeg får fingrene i en sådan smiley
    det er ikke noget ambassaden tilbyder hehe smiley

Jeg må vist som du siger have fat i stats amtet og lade som om han ikk vil kendes ved barnet... Takker.
    nat nat

• #5   15. apr 2009 Undervejs i forlæbet bliver der jo spurgt ind til hvem faren er og han er vel med på at skrive under på at han er faren. Det kan de på ambassaden vel lige så vel anerkende som en faderskabstest. Læg mærke til at ambassaden skriver attest og ikke test. De skal bare have papirer på at han vedkender sig faderskabet og ikke at han rent biologisk kan bevises som værende far til barnet.

Kommentér på:
Faderskabsattest

Annonce