{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Barnevogne og mærker.. {{forumTopicSubject}}

Hej piger. Mig og kæresten står overfor en udfordring ingen af os har været udsat for før.. barnevogns-indkøb :0)
Jeg er meget i tvivl mht kvaliteten.. hvor stor forskel der er på, f.eks en trille fra bilka, og en odder..
Jeg søger derfor råd om hvad jeg skal gå efter, samt selvf hvilke mærker i selv har brugt, og om nogen er atforetrække..
Den absolutte topprioitet er at baby skal ligge godt i den, og `sund` at ligge i.. Komfort og sundhed frem for prisen, kun det bedste til baby :0)
Hilsen Christina..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barnevogne og mærker..
  • #1   5. apr 2009 vi har en emmajunga
    den er dejlig stor og rummeligt og tror sku han ligger meget godt i den for lige så snart han er kommet i den så sover han smiley

men tror det er meget forskelligt hvad folk er til og hvilke mærker..

• #2   5. apr 2009 Vi har en brio og vi elsker den :o)
    Dejligt vogn som er nem at håndtere og vores datter ligger rigtig godt i den.
    Min nevø har den fra Bilka og synes den er noget skrammel. Den er helt vild ledløs og kan næsten tippe når han læner sig fremover.
    har hørt rigtig godt om Basson også som skulle være en rigtig dejlig vogn til pengene men har ikke selv nogle erfaringer med den

• #3   5. apr 2009 Ja til min søn fik vi en foræret fra Bilka.... og der har jeg ingenting at klage over, den var han meget meget glad for, den var ikke spinkel og kunne tippe eller noget, tror det er meget forskelligt fra model til model.... vores holdt fin og fejlede intet efter over 2 år med daglig slitage og det hele, dog skiftede vi madrasser i den da der dengang stort set ikke var skyggen af en madras i.... men ingen kritik af vognen overhovedet..

Tror bare at i må afsted og kigge og finde ud af hvad i bedst kan tænke jer... madrasser osv kan jo skiftes ud alt efter hvilken vogn i falder for....
    Men prøv jer frem, det er jo ikke altid nødvendigt at man bruger 6000 på en barnevogn, men kig jer selvfølgelig for og spørg gerne i de butikker i kigger i, måske er der ikke så meget hjælp at hente i Bilka, men så se f.eks. de andre vogne først og så kig jer omkring.....

• #5   5. apr 2009 Jeg stod i samme dilemma for 1 måned siden hvad skal man vælge der er nogle der siger det ene mærke er helt fantastisk og andre siger det er noget bras... vi endte med at tage en Emmaljunga, fordi den havde en flot rød farve... så det blev med hjertet kan man godt sige... jeg opgav at blive klog på hvad der var det bedste... så nu må vi se hvad jeg mener om den når baby kommer...

god fornøjelse smiley

• #6   5. apr 2009 vi har en Basson.. Har ikke taget den i brug endnu, men har hørt det er et godt mærke smiley

• #7   5. apr 2009 Vi købte en brugt odder-vogn. Ville gerne ha en a go kvalitet, men synes det var for vildt at bruge så mange penge. Der er rigtig mange på nettet, og den vi fik er i super stand, og man kan stort set ik se den er brugt.
    For os er det vigtigt den er rustfri og kan vandre mange km.
    Men det er vildt uoverskueligt!!!

• #8   5. apr 2009 Jeg har en Basson grande 09´er og den er både min datter og jeg glade for... jeg var ked af min brio og har kun hørt dårligt om Emmaljunga de bliver skæve i stellet og knirker hvis man ikke smår dem hele tiden og de hænger hurtigt...

• #10   5. apr 2009 Jeg har en silver cross.. det er bare en lækker og flot barnevogn og den er rummelig.. jeg er superglad for den, det eneste der er upraktisk er den ikk er så god til at skulle pakkses sammen og skal i en bil...

• #11   5. apr 2009 Basson grande 09 kan ligge i en golf 2

• #12   5. apr 2009 Har en odder og vil helt sikkert anbefale den...

Det er markeds bedste barnevogn...

• #13   5. apr 2009 Har forresten kun hørt og set dårligt om emmaljunga..

• #14   5. apr 2009 Vi har en basson grande, masse af plads til den lille og så stadig ikke stor og klodset.
    Kanon vogn.

• #15   5. apr 2009 vi har en basson balder som er 4år gammel vi har brugt den i næsten 2 år og kærestens kusine har brugt den til hendes søn i 2 år den fejler ikke noget i nu

• #17   5. apr 2009 dem må de ikke sove i i dagpleje eller i vuggestue...

• #18   5. apr 2009 sussi: Jeg har købt en scanida og det er det værste l... jeg nogen sinde har haft. den hælder nedad mod mig når jeg kører med den... og vi har ikke brugt den særlig meget, netop fordi den er så dårlig.
    nu er jeg bare for nærig til at købe en ny.

Sku jeg ha en ny blev det brio, emmaljunga eller odder. ingen tvivl!

• #19   5. apr 2009 Vi har en Condor, og den er vi super glade for.. den har kunne ligge i vores corolla, vores golf og også i vores bmw...

Mine forældre havde da de fik min Storebror for knap 25år siden en skandia, den har de været glade for...

• #20   6. apr 2009 Min søster har en fra Føtex som er noget skrammel men vi har en Trille og den er sgu fin er rigtig glad for den og synes den er pæn med sort stel og kun en diskret refleks så den ikke "skriger" i øjnene smiley

• #21   6. apr 2009 jeg har jo 4 børn - jeg har haft odder til en og brio til de 3 andre- anton har en brio sport og jeg elsker den vogn. Den er simpelthen så nem at håndtere og har et liggemål der gør at han kan ligge i den til han er 3 år. den koster ikke det hvide ud af øjnene ( jeg ville aldrig selv op og give de 8-10000 for en barnevogn )

jeg tror dog mest det er smag og behag, men jeg syntes der er en rigtig god sammenhæng mellem pris og kvalitet hos brio.

• #22   6. apr 2009 vi har en emmaljunga til den store og en basson til den lille.

vores emmaljunga hænger ikke ( den er 2 år gammel) og er godt brugt. vi har været rigtig glade for den, men jeg har godt hørt om man ikke skal købe dem brugt p.g.a at de kommer til at hænge. den er dejlig at gå med. den vejer ikke så meget, og så er den dejlig når den skal pakkes sammen.
    basson har jeg ikke brugt så meget i nu, men i forhold til den anden er den enormt tung at gå med. jeg ved ikke om det bare er fordi jeg er van til den anden. kender mange der har en basson, og de er super glade for den, så jeg er sikker på jeg også nok skal blive det når baby kommer.

min veninde kender en som har den fra bilka. hun fortalte at hun havde stået med den og slået begge bremser til, og alligevel trillede den tvers over vejen. det kan godt være der bare var en fejl på den ene, men jeg turde nok ikke købe den. jeg tror på at når man køber disse ting i bilka får du hvad du betaler for.

knus

• #23   6. apr 2009 Jeg startede med en emmaljunga, men var ikke glad for den.. Så jeg købte en brio i stedet, og er super glad for den.. Lillemand hygger sig i den, og den er nem at klappe sammen og super praktisk inde i byen..

Vil helt klart anbefale brio..

Kommentér på:
Barnevogne og mærker..

Annonce