879 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Skruk!! Skruk!!

Jeg har lige været ud besøge min fine lille kusine Line igen igen.. Kan slet ikke få nok.. Hun er så yndig og er lige bleven 2 mdr. smiley

Men ihhh altså det er bare ikke til at vente når man sidder med hende i armene.. Jeg vil også have en fin "tyk" maven og en bette bebs..

Nøj hvor jeg glæder mig.. Gid tiden gik super hurtig så det snart blev min tur..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skruk!!
  • #1   30. mar 2009 Naaaarj, troede da det stoppede på et tidspunkt!! smiley
    Gid vi var klar til en baby nu.. kæresten er ved at gå i koma over mit baby snakkeri - som han ikke helt kan lokkes til at fører en samtale omkring.. Så mig der snakker og ham der nikker.. Hehe

Ihhhh... Det skal bare være snart, min hjerne går snart i opløsning.. ;D

• #2   30. mar 2009 Skønne unger forresten karina smiley

• #3   30. mar 2009 Mette: Hihi, sådan er det også her, min kærestes søster har en lille dreng på 4½ måned, og fra den dag hun fortalte hun blev gravid og til nu, så gårjeg helt amok når vi skal besøge dem smiley

Men min kæreste ved godt at den 1 jan 2011 der starter projekt baby, så han har fået at vide at hornene skal have været løbet af der. Men så har vi også været sammen i 7 år, og jeg på det tidspunkt været baby syg i 4 år, så der er det min tur til at bestemme smiley

• #4   30. mar 2009 uha jeg er også skruk.. OG jeg er venter også med længsel på at manden her gider at bliver baby klar.. HVis det stod til mig var p.pillerne smidt

• #5   30. mar 2009 Haha Mette. Kunne lige forestille mig det smiley Altså hvordan han bare sidder og nikker... Kan kun sige du skal glæde dig til du får ham med på ideen ... smiley

• #6   30. mar 2009 lidt skruk er man vel altid- også selvom man er en gammel krage som mig.....

• #7   30. mar 2009 Præcis Christina... Vi har været sammen i 4 år, men maj 2010 så går vi igang.. Så han har det fået samme at vide som din mand.. For så kan jeg altså bare ikke vente længere!!

• #8   30. mar 2009 Haha.. Tanja det er lige præcis sådan det forgår også sidder han opslugt af computeren, men jeg knævre løs smiley

• #9   30. mar 2009 Ja, sidder og klukker lidt for mig selv med alle de billeder der lige dukker op af jer to smiley

• #10   30. mar 2009 Hihi, godt at vide at man ikke er den eneste der vil bestemme lidt smiley

Min kæreste begyndte at sige at vi ikke skulle begynde i januaer, for så kunne vi få et julebarn, og jeg ved selv at det er lidt træls at have fødselsdag i juletiden, men så sagde jeg bare til ham at det er i januar eller før, og dermed basta... Så sagde han ikke mere. Gad vide hvorfor de er så bange for det med børn, bare jeg nævner det så går han nærmest i panik! Men vi har venner som har en lille baby, og de er stadig med til fester, selvfølgelig ikke alle, men mange...
    Jeg føler bare at der skal ske noget andet i mit liv nu, jeg vil gerne videre og stifte familie snart... Og så er det bare træls at man har en kæreste der trods sine 26 år ikke kan have en seriøs samtale om fremtiden uden at gå i koma...

• #11   30. mar 2009 haha her går han også i panik.. Okay han er så 22 og jeg 25 :S så derfor er der lige uoverensstemmelser om projekt baby her haha

• #12   30. mar 2009 det har ikke noget med alderen at gøre - min mand er 42 han går også i panik, bare fordi jeg gerne vil have nr 5...........ggggggggggggggg......

• #13   30. mar 2009 Tumling: Ja okay, han har måske også lige nogle år endnu til at løbe hornene af sig, din kæreste smiley
    Men hvorfor kan de ikke bare stille og roligt have en samtale om børn og fremtid, jeg siger hele tiden til min kæreste at jeg ikke vil have børn før i 2011,men alligvel opfører han sig som en baby! Mænd!!

• #14   30. mar 2009 christina: ja men alligevel er han så moden i sin alder så han kan godt tag sig sammen synes jeg haha

• #15   30. mar 2009 Det burde alle have et spark i røven! smiley

• #16   30. mar 2009 så enig haha

• #17   31. mar 2009 Griner Tanja.. smiley
    Ja de er sku nogle underlige nogen.. Jeg sad og snakkede om børne navne hvilke jeg synes når vi fik børn og så spørger jeg ham hvad han synes og hvilke han godt kan li.. Også siger han bare jeg kan da ikke huske alle dem VI har snakket om, så jeg ved det ikke helt.. Så siger jeg hvilken bil kunne du tænke dig hvis du havde råd også kæften bare smiley For hulan mand!!! Haha..

Min bliver så 24 i år og har sagt til ham at hvis alt går efter min plan så har vi barn når han er 25-26 år.. Uhhh hvor skrækkeligt, men sådan er det!! Vi går sjældent i byen bare for at gå i byen men mest hvis vi har været til noget fødselsdag eller andet, så det er ikke det kan er bange for at gå glip af.. Jeg ved det ikke, måske hans "frihed" men den røvede jeg da for 4 år siden.. Muhahaha..

• #18   31. mar 2009 vi havde otte års dag i går smiley og jeg er også bare skruk, men vi er så også igang.. håber sådan der snart sker noget her. Jeg kender så ikke rigtig nogle med en lille, men min venindes mave vokser smiley er så glad på hendes vegne, vil også bare så gerne

• #19   31. mar 2009 uha alle omkring mig har børn eller skal have børn.. det er fandme hårdt synes jeg.. Men er da glad på deres vegne det er slet ik det..

• #20   31. mar 2009 Mette din tid skal nok komme. smiley Tror bare generalt fyre er lidt længere tid om at blive klar. Havde Martin vidst det ville gå så hurtig som det gjorde, så tror jeg heller ikke han allerede var gået med til det smiley Men vi troede jo på det da lægerne sagde det kunne være det ikke lykkedes og startede tidligt. smiley

• #21   31. mar 2009 Tanja siger også til ham at det kan jo risikere at der kommer til at gå noget tid inden det lykkes nu hvor jeg har været på ppiller i så mange år.. smiley Men jeg vil ikke gå at spekulere for meget på det for så sker det sku bare aldrig!!

smiley

• #22   31. mar 2009 Nej, det skal man heller ikke gå og tænke over. Så ville man jo blive skør

Kommentér på:
Skruk!!

Annonce