{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.643 visninger | Oprettet:

Skuffet {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Det er efterhånden mange år siden at jeg har brugt dette forum sidst da mine piger blev så store at jeg til sidst ikke havde meget at bidrage med her inde. Men nu er jeg igen tilbage da jeg nu venter mig en lille dreng i juli, plus det at jeg føler at jeg mangler nogle at snakke med.

Jeg er 28 har 2 børn fra tidligere forhold og venter mig nu med min nye kæreste er i uge 20, alt burde være godt, men faktisk er jeg bare lidt frustreret og skuffet.
Føler ikke min kæreste glæder sig eller er stolt. Alt skal vente, først måtte ingen vide det før efter kønsscanning som vi betalte for, da vi så viste kønnet synes han igen det skulle vente, nu har alle fået det at vide i familien hans forældre har først fået besked idag .
Der næst synes han også at vi skal vente til en mdr. Eller 2 før fødslen med at købe ting til vores dreng. Hvilket jeg bare ikke synes er fedt, synes det er praktisk at købe lidt hen af vejen.

Ud over dette vil han ikke skrive eller tages i noget på Facebook om at han skal være far, måske mig den er gal med men føler helt inderste inde at han ikke vil være far eller er stolt af det og derfor prøver at skjule det.

Beklager det længe indlæg måtte bare ud med det et sted. Er så frustreret og skuffet.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Skuffet

Annonce