{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

gravid og lugte {{forumTopicSubject}}

kære kvinder
min kæreste driller mig og siger jeg må da være blevet gravid denne gang, bare fordi jeg kan lugte nogle ting han ikke kan. så jeg sagde jeg ville spørge herinde hvornår ens lugtesans bliver påvirket under graviditeten.. for jeg er sikker på at det ikke ville ske så tidligt hvis vi virkelig har ramt denne gang.
er der nogle der ved dette?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gravid og lugte
  • #1   24. mar 2009 Min lugtesans blev forstærket så snart jeg opdagede jeg var gravid.....
    fyffer pyffer..... jeg ku lugte ALT en mil væk ;(

men et sted midt i 2.trimester gik det i sig selv igen og nu her i 32. uge er alt ved sit gamle smiley

• #2   24. mar 2009 Min lugtesans blev rigtig god da jeg blev gravid, og er det stadig. Og der er så mange lugte der er begyndt at genere mig, som aldrig har generet mig før. Kan slet ikke klare røg og visse parfumer.

• #3   24. mar 2009 Ps skal lige siges at jeg har været stor ryger, og har altid været omringet af røg, og det har aldrig rørt mig.

• #4   24. mar 2009 uhh kan ikk huske hvornår det skete, men jeg kunne ikk klare lugten (og smagen) af salamipølse , pøllser og bacon.. og det er noget jeg ellers eeeeelsker, men puha.

havde engang en bolle med salamipølse i, pølsen blev smidt ud men jeg ku stadig lugte den i bollen så fik bare mega kvalme så den blev oz smidt ud, og måtte så låne penge af en klassekammerat til mad i kantinen haha

• #5   24. mar 2009 hmm nå ja jeg ved det ikke så.. men jeg synes nu altid jeg har haft en rimelig god lugtesans. men nu her vi stod og lavede mad, så syntes jeg frikadellerne lugtede af gris (på den lede måde) og sovsen lugtede brændt og min kæreste grinede ad mig for han kunne ikke lugte noget.. smiley

• #6   24. mar 2009 Jeg ved ikke om min lugtesans bliv forstærket eller ej, men ting jeg før godt kunne lide lugten af kunne jeg pludselig ikke klare lugten af mens jeg var gravid.
    Det gælder f.eks. karry når man laver boller i karry. Jeg spiser ikke ret meget af det fordi karrylugten giver mig kvalme... det gør den endnu, selvom det er 9 og 6 år siden jeg var gravid.
    Jeg kunne godt lide lugten af dieselolie før, men efter jeg blev gravid fik jeg metalsmag i munden, idag hader jeg den lugt.

Idag kan jeg heller ikke spise fed mad.

• #7   24. mar 2009 jeg har godt nok ikke bemærket ændringer i min lugte sans...

• #8   24. mar 2009 jeg bemærkede heller ikk ændringer ved min lugtesans, tror det er en skrøne, og noget man bilder sig ind, som så meget andet

• #9   25. mar 2009 Mor til Frederikke
    Det kan da ikke være en skrøne, når jeg f.eks. oplever det ændrer sig, men det kan jo være individuelt.

Kommentér på:
gravid og lugte

Annonce