{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Hjælp søges {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der ved, hvem den øverste er, man kan kontakte, ang. ens "rettigheder" hvad angår ens børn, eksempelvis nogen på kristiansborg ?
Jeg har for nylig, fået fælles forældremyndighed over min datter på snart 3 år, og jammerbugt kommune, som hun kommer fra, inden hun kom på børnehjem, forlanger og få hende i plejefamilie, selvom jeg nu har fælles forældremyndighed ..
De vil ikke hører tale om, at jeg gerne vil ha hende hjem til mig og bo, de mener ikke jeg kan tage varer på hende, eller gi hende den opmærksom hed og omsorg som hun har brug for osv. pga. så skadet de mener hun er, efter hendes opvækst hos sin mor. Men jeg mener selv personligt jeg kan, og min eks. kæreste som jeg kom sammen med fra nov. 07 til januar 09, vil til enhver tid også sige det samme.
Hun siger tit til mig, at jeg er en helt anden, når jeg er sammen med min datter, mere glad og lykkelig, og at man kan mærke på mig, at jeg vil gøre alt for min lille pige ..
Derfor gør det mig også meget ked af det, at Jammerbugt kommune overhovedet ikke vil tage mig i betragtning til og få min datter hjem og bo, for jeg vil gøre alt, for at hun skal vokse op og få et godt liv ..

Såh hvis der er nogen der har en anelse om, hvem jeg evt. kan kontakte, så kom meget gerne med feedback, for min datter fortjener det bedste ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp søges
Kommentér på:
Hjælp søges

Annonce