{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

hva har i lavet idag ?? {{forumTopicSubject}}

Selv afleverede jeg Sille imorges for derefter at gå ud og handle ind.. Hun manglede nyt regntøj og gumisko med velcro.. Så jeg var på udkig efter dette og jeg fandt skam regntøj i lyserød med hello kitty og lyserøde kondisko med velcro, igen med hello kitty.. Så blev der købt hammerfede baggybukser i lille til Sille og et par sorte trompetbukser og en t-shirt.. Så blev mit shoppegen tilfredsstillet..

Ellers har jeg skutte lavet meget.. Har lige spist pizzamad.. Det har vi ikke fået i laaaaang tid.. Så migog Sille delte lige et pitabrød med kebab og en lille pommes frit.. MUMS.. De bruger hjemmebagt brød til pitaen så det var virkelig lækkert.. har aldrig smagt noget så godt...

Imorgen skal vi ned til min mor og spise boller i karry.. Min mor er desværre blevet syg, hun har rygerlunger og vejrtrækningsproblemer.. Øv øv..

Søndag skal vi hjem til min mormor og morfar.. Det er så hyggeligt at bruge ne hel dag derude.. Sille elsker det.. Man må bare alt derude.. Forkælet skruppert.. smiley

Hva har i lavet og hva skal i lave i weekenden ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hva har i lavet idag ??
  • #1   27. feb 2009 Når ja.. Jeg har da også nået at hænge Silles nye lampe og i legehjørnet.. smiley

• #2   27. feb 2009 jeg har været på arbejde, min sidste dag idag så det er kanont.. så skal bare nyde min barsel

• #3   27. feb 2009 jeg har været med min niece ude til scanning, og så har jeg mødt mette herinde fra som jeg har købt nogle møbler af, i aften skal vi spise tapas hos nogle venner.

imorgen skal jeg slappe af med familien, måske skal min gravhund føde her i weekenden så vi har ikke planlagt noget særligt af den grund.

• #4   27. feb 2009 Jeg har ligget i sengen det meste af dagen, har så voldsom hovedpine at jeg ville ønske man kunne fjerne den ene halvdel af hovedet for at få hovedpinen væk. Så lige nu sidder jeg og kæmper med at få aftensmaden ned, det er bare slet ikke særlig nemt.

I morgen skal vi bare hygge herhjemme og søndag skal vi hjem til svigermor og spise.

• #5   27. feb 2009 jeg har bare været hjemme smiley Lige hurtigt ude og handle ellers bare hjemme smiley

• #6   27. feb 2009 ikke det store idag, sov længe deeejligt..... vimsede rundt herhjemme og fik rydet lidt op, sendt en pakke, gået tur med hunden, børstet hunden, ordnet lidt vasketøj, tja bare i det hele taget stille og rolig dag, har ikke haft lyst til at køre nogen steder hen så den lille bil har fået lov at holde fri igen igen idag hi hi...

• #7   27. feb 2009 Jeg har lavet absolut ingenting idag.. Bare holdt en slapper.. =) Har selvfølgelig taget mig af min datter, men ellers har jeg holdt en dejlig off dag..=)

Kommentér på:
hva har i lavet idag ??

Annonce