{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Amning/grød/malkeud:) {{forumTopicSubject}}

Ja vil høre hvor længe i syntes man bør amme ?
og er det ik når de 4mdr de må begynde og få grød?
hvor længe skal de have modermælk eller modermælks erstatning?
og kan jeg ik bare malke ud og fryse det ned og give hende det fra hun er 4mdr, suplere med grød.
Har nemlig tænkt mig og stoppe amning når hun er 4m,dr.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amning/grød/malkeud:)
  • #1   20. feb 2009 Hvis det går godt med amningen, hvorfor vil du så stoppe??

Men jo, man kan sagtens malke ud og fryse det ned...

Jo, grød må man starte på, når de er 4 mdr, hvis de begynder at kræve mere mad og er klar til at håndtere grøden. Det er en helt anden teknik, end når de skal sluge mælk!! Det er også meget forskelligt, om deres maver er "modne" til det, så start roligt op og sørg for masser af væske, så maven ikke går helt i stå!!!

Lucas smagte lidt grød, da han var 4½ mdr, men han kunne ikk finde ud af at få det bagud i munden......

Desuden trives han fint på min mælk endnu, så her får den fuld skrue ved mors babs, og det er skøøønt.

De andre 2 ammede jeg kun i 3 mdr, så det er lidt en sejr, at Lucas stadig ammes fuldt ud, sover igennem om natten på det og er glad og tilpas.

• #2   20. feb 2009 OKey smiley

• #3   20. feb 2009 Jeg stoppede da Anabell var 6 mdr og gik over til mme. Jeg har ikke rigtig været glad for at amme, men hvad gør man ikke for de små pus :o) Hun startede stille med grød som 4 mdr, men det tog lang tid før hun rigtig spiste det :o)

• #4   20. feb 2009 Jeg ammede Najda fuldt ud i de første 7 månder for hun ville ikke ha grød *g* men i det hele blev hun ammet i 13 månder selv om hun bed mig til blods et par gange =O)

• #5   20. feb 2009 Hvorfor vil du stoppe ved 4 mdr ?
    Emilie er 5 mdr og jeg ammer stadig .
    Hun får dog grød til morgenmad og mos til aftensmad ..

• #6   20. feb 2009 Det er rigtig godt for barnet, hvis du bliver ced med at amme... Det er MEGET bedre end alt muligt andet "mælk", jeg ammer stadig Thor istedet for at give ham erstatning eller sødmælk og han er 10 mdr.

• #7   20. feb 2009 ced = ved ;o)

Kommentér på:
Amning/grød/malkeud:)

Annonce