Sikke en tur! {{forumTopicSubject}}
Ja, skå skulle jeg jo lig til lægen idag, og det var fint nok, vi kom afsted og alt det..
Så inde ved lægen begynder Oliver pludselig at græde, så mig hen og op med ham.. Og han var temmelig varm, så tog lig flyverdragten lidt ned, ville så tage ham under armenene og løfte ham lidt bedre op, hvor lægen så siger: HVAD ER DER GALT MED HAM?! ,, Jeg siger bare ingenting, han var lidt varm osv, så siger lægen: nej ikk sådan, hvad er der galt med hans arm?!! Det ved jeg ikk siger jeg så, havde godt lagt mærke til at den venstre arm virkede sådan lidt for elastisk nogen gange, som om han kunne bøje den LIDT for langt bagud, men har ikk tænkt videre over det pga det ikk er hverdag han gør det.. Lægen kigger på ham, og det viser sig faktisk at hans led i venstre skulder vender forkert, hvilket osse kan være grunden til at Oliver så TIT har rigtig høj feber.. Og han mener det er sket under fødslen der hvor han blev "revet" ud..Så nu skal jeg til lægen igen imorgen, hvor han lige vil tjekke ham ordentligt igennem og så henvise ham til en kiroprakter...
Ville bare lige af med det, var en lidt vild melding bare PLUDSELIG at få smidt i hovedet, og specielt når det nu var mig der enlig var ved lægen og det intet havde med Oliver og gøre!!!
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 129 Svar: 1.518
men rart at få avide hvorfor han har feber, og at der kan gøres noget ved det.
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Sikke en tur!