{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afvisning
  • #1   21. mar 2008 ingen der har nogen menning om det?

• #2   21. mar 2008 når folk skal ind med deres børn på forsiden skal man stemme dem ind men enten godkend eller afvis.

• #3   21. mar 2008 nej det var også det jeg tænkte. men man ser desværre når folk søger ind af der er nogen det har afvist.

• #5   21. mar 2008 giver dig helt ret, ALLE BABYER ER VELKOMMEN..............

• #6   21. mar 2008 jeg vil give jer ret men folk har vel mere end et eller to billeder af deres børn og det er jo et galleri.. Brare min mening

• #7   21. mar 2008 det har du selvfølgelig også ret i Diana racers by night .

• #8   21. mar 2008 ja det er rigtigtnok. men det kan være folk ikke lige får lagt mange billeder ind fra starten. vi har meget langsomt internet så de 2 første kome ind først også måtte vi låne et andet internet til og få resten ind..

jeg kunne hvertifal godt tænke mig og høre fra de folk som afviser hvad grunden er? men de ville nok ikke stå frem.. synes det er øv. prøv og tænk på de glade forældre som gerne ville dele billeder og oplevelser med andre også er der nogen derude som sidder og afviser. synes simpelhen ikke man kan være det bekendt. man kunne i det minste skrive hvorfor man gør det så.. ja undskyld men kan virkelig blive sur over sådan noget.. men det er jo bare min menning.

• #9   21. mar 2008 Jeg afviser de profiler der prøver at komme ind, hvor barnet er over 3 år !
    Jeg skriver også og forklarer forælderen hvorfor jeg afviser...

Dem der prøver at komme ind med et enkelt billede og kort tekst, byder jeg ikke velkommen, men afviser ikke..

• #10   21. mar 2008 har ikke afvist nogen... og villee heller ikke tage i mod en udfordring

men det er da altid hyggeligt at se billeder osv smiley

• #11   21. mar 2008 Jeg synes også det er ekstrem ondt at afvise et barn, alle børn er skønne og alle forældre elsker deres barn og synes at det er det kønneste i verden. Sådan skal det jo være. Dette ændrer sig jo ikke selvom barnet bliver 2 eller 3 år. Og da det jo er et babygalleri er det vel knap så vigtigt hvor gammel barnet er, men mere vigtigt at der er nogle gode babybilleder. Man kunne vel også oprette sit 10 årige barn med baby billeder!

• #12   21. mar 2008 Altså jeg synes ikk alle børn er lige pæne..

Men måske charmerne. MEN ku aldrig finde på at AFVISE og tror desværre det er fordi folk har oprettet sig herinde for a provokere og synes de sku lave det til en lukket gruppe at man kun må være her ved at have oprettet sine børn..

• #13   21. mar 2008 Sebrina - For mit vedkommende synes jeg da ikke at det er ondt at gå efter reglerne....
    Det har jo ikke noget at gøre med at man synes at ungen er grim !

Derfor synes jeg måske at der ikke burde være et godkende/afvise system men et system hvor det simpelthen ikke var muligt at oprette børn fra 2003 og tidligere...
    Så ville der ikke være de store probs med at forældre blev stødte...
    Men nu Babygalleri er opbygget som de andre gallerier så vælger jeg bare at følge reglerne som skrevet, og afvise "ældre" børn, og samtidigt skrive en lille forklaring på at det ikke er for at være på tværs at jeg gør det "!

• Christina M
    Christina M Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #14   21. mar 2008 Man kan da ikke afvise et barn!!! Ikke alle børn er lige kønne, og man synes jo nok selv ens eget er det skønneste i verden, men ville da aldrig afvise et barn - hvad får jeg ud af det, en masse kede forældre, som tror at deres børn er mindre værd end de andre herinde!

Synes folk der afviser børn går i små sko, og burde bruge deres fornuft frem for mange andre ting!

• #15   22. mar 2008 Tror det bliver tilpasset så det passer hen af vejen og nogle af funktionerne bliver lavet om.

• #16   23. mar 2008 griner lidt. jeg lavede det samme indlæg lige da jeg kom her ind..
    jeg fatter ikke at folk kan afvise andres børn, bare fordi de måske kun har 1 billede på eller sådan noget..
    jeg tror at det er folk der er misundelige;-)

• Christina M
    Christina M Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #17   23. mar 2008 Er altså ikke enig med jer - fordi folk har et billede - det er da ikke grund nok til at afvise et barn! Nåske de har langsomt internet og ikke kan sætte 20 billeder ind uden det tager en time!

Kommentér på:
afvisning

Annonce