{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

7,5mdr og høj musik {{forumTopicSubject}}

vi er blevet inviteret til afdansningsbal på min kærestes lillebrors danseskole på lørdag, det er hvor alle de forskellige dansehold i alder og niv laver en masse opvisninger det starter kl 13-18 hvor der derefter er mad og dans. det foregår i en stor idrætshal men tænker på kan de godt tåle den høje musik, altså nu er det jo ikke så højt så man får blæst hjernen ud men det er jo lidt højt, og så tænker vi bare om de små øre kan klare det eller man skal vente med at tage hende med til hun er ældre?

Hvad havde i gjort?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  7,5mdr og høj musik
  • #1   30. apr 2008 Altså da jeg var 2 mdr eller sådan bliv jeg slæbt med til en grisse fest og da det blev aften og jeg skulle sove ja så lå jeg i en lift lige forand en mega højtaler og jeg har aldrig haft noget med hørelsen..
    Så hvis jeg var dig ville jeg bare tage den lille med, havde jeg gjort og vil jeg også gøre når min lille baby kommer til verden.. Du kan jo stille den lille så langt væk fra højtalerne eller sådan..

• #2   30. apr 2008 -Jeg havde også taget med må jeg sige.

Ingen siger i skal være inde hele tiden og i kan jo gå ud eller væk når det bliver for meget.

• #3   30. apr 2008 ja der er også en forhal hvor der er temmelig roligt der kan hun jo stå ude og sove i barnevognen når hun blir træt. og vi kan altid rende en tur ud og trække lidt frisk luft og sådan noget (:

• #4   30. apr 2008 så tager vi afsted og hygger og tak for hjælpen

• #5   30. apr 2008 Nike ELSKER musik han sidder og danser.. smiley Hørte os meget musik højt og lav da han var i maven..!! Men var mening han sku med til 1maj "fælleparken" i år.. Men den hopper vi over og griller i haven med venner og han bliver passet hos mormor smiley Men han var med til min mors 40 års føsdag sidste weekend igen..! Og han elsker a komme med smiley

Kommentér på:
7,5mdr og høj musik

Annonce