3.138 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
Til jer med fortidlig fødte børn.... Til jer med fortidlig fødte børn....
Ja malthe blev jo født 1 mrd for tidlig.... Og jeg har læst en smule på nettet eller det har kæresten !!!
Og der står at man måske skal forvente at de udvikler sig lidt langsommere end hvis de var født til tiden... Malthe er snart 2 mrd gammel her d 10 feb!!!!
Og synes ikke rigtig at vi kan få øjenkontakt med ham kun få sekunder....
Andre der har oplevet det med deres for tidlig fødte børn???
0 synes godt om
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 129 Svar: 1.518
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 129 Svar: 1.518
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
Men hvis de er i tvivl eller urolige, så kan de jo altid kontakte sp..
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 9 Svar: 96
Men alle børn udvikler sig forskelligt..
Ang øjenkontakt.. Vores søn gad ikke kigge vores sp i øjene, og da han var indlagt kunne ingen af personalet få øjenkontakt med ham.. Og sp blev bekymret og så skulle kommunen blandes ind i det.. Hendes fra kommune sagde dog at vi virkede som nogle forældre, som tog godt af vores søn.. Så der blev vi rolige.. Næste sp besøg derefter havde han så øjenkontakt med hende og smilte til hende, så der var vi rigtig lettet.. Men vi kunne godt få øjenkontakt med ham.. Men nu har han også haft en hård start på livet, da han var 1,5 måned blev han opereret og har haft en del bøvl med maven, så vi tror det kan være derfor, at det har taget hård og påvirket ham...
Men hvis du er bekymret så kontakt sp og tage en snak med hende...
aug 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 47 Svar: 680
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
Sidst sp var her sagde hun at han var rigtig fin og hun kunne få øjenkontakt med ham og at han smilte til hende hmm.... det kan også bare godt være at det er mig der er noget galt med :0)
jul 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 608
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
Linea er også født knap 1 mdr. før tid, men hun har ikk udviklet sig langsomt, eller det gjorde hun i starten men det var kun str. mæssigt hun var lidt bagud men hun fulgte sin egen kurve og så længe barnet gør det er det helt perfekt, men til gengæld har hun udviklet sig rigtig hurtigt sprog mæssigt, og nu er hun 2 år. gammel og hun er på str. med en almindelig 2 årig. men stadig sprogmæssigt er hun på samme stadie som en på 2½- 3 år gammel.
så det er ikk alle der er langsomme bare fordi de er født før tid.
aug 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 5
min cilas emil er osse født 1 måned før tid (36+0) og han blev 2 mdr ger d 27 januar og han er præcis som dit barn........ han smiler heller ik bevidst til os, men vores sp siger det er iorden endnu, da han korrigeret "kun" er 4 uger....
og jo man er født fpr tidligt hvis man kommer før 37+0
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 59
min datte er også fortid fød tro man skal tage børn som de er og måske lave hvær med og tænk på at de er fortid født!
min datte er en måndet fortid født og fik snakke med sundhedplej og hun synd ikke hun se fortid ud måske noget små ting er hun bage ud med men er på lige fod med en på 11 månder!
med helle og lykke
nyde det og så følig er man da bekrymer men få en god snakke med din sundhedplejsk!
med venlig hilsen
annemette
Til jer med fortidlig fødte børn....