{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Rengøring i lejlighed 1.000 kr.
  • Baghjul på cykel punkteret. 350 kr.
  • Vinduespudsning 700 kr.
  • rep. af vaskemaskine Miele W1 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Babyshampoo og sengerand.
  • #1   24. jan 2009 Min datter er 2 år, og hun har stadig sengerand i sin tremmeseng.
    Nu har jeg bestilt en ny seng til hende som kommer i midten af februar, og der stopper hun så med at bruge sengerand. Grunden til at jeg stadig bruger den, er egentlig fordi at sutterne ryger ud af sengen om natten hvis den ikke er på.

• #2   24. jan 2009 Ps. Bruger stadig matas shampoo til min datter. Det svier ikke i øjenee smiley

• #3   24. jan 2009 William er 16 måneder og jeg har fjernet hans sengerand, men jeg fortryder det egentlig og skal have fundet den frem igen smiley Det der med at sutterne ryger ud er sk... irriterende, når man ligger på alle 4 om natten og roder efter en sut! Jeg synes heller ikke det virker særlig rart for ham, at ligge direkte op ad tremmerne.
    Jeg bruger neutrals babysæbe i badevandet og ikke decideret shampoo. Jeg vil helt klart fortsætte med uparfumerede produkter læææænge endnu smiley

• #4   24. jan 2009 Louise ja det er også en rigtig god ide smiley Herhjemme bruger vi også kun svanemærkede produkter smiley

Undtagen lige libero bleerne... :S

• #5   25. jan 2009 mine børn er 7, 5 og 2½ og de bruger stadig ikke det samme shampoo som os

• #6   25. jan 2009 Malik er 2 år og Naja er 6 mdr, bruger ikke sengerand til dem og har aldrig gjort det..

de kommer til at bruge børneshampoo i mange år endnu.

Kommentér på:
Babyshampoo og sengerand.

Annonce