{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

barnedåb på torsdag {{forumTopicSubject}}

ja så skal Anton døbes, vi skal selv lave mead med venners hjælp, handle ind, dække bord o.s.v en od ide da vi planlage det men nu snerper det jo.....

vi skal have

tunmousse

stegebuffet , med svinekam på weber, glaseret skinke, italienske frikadeller. brocoolisalat, bulgursalat, tomatsalat, tzaziki,spinatlasange,flødekartofler, oliven, marinerede hvidløg og flute.

islagkager ( 3 forskellige)

kaffe med chokolade og hjemmebagte muffins

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  barnedåb på torsdag
  • #1   28. apr 2008 som I kan se har jeg så travlt at jeg ikke engang har tid til at skrive alle bogstaver i indlægget...ggg...

mead=mad
    od=god

• #2   28. apr 2008 hej, det skal vi os, jeg er så heldig at mine forældre lægger hus til da vi selv ikke bor et ret stort sted. også sørger min mor faktisk for det meste, vi skal bare komme. men nu har vi os en i forvejen og vi laver ikke andet end at være syge hele tiden, efter at den store begyndte i dagpleje sidste år i novenber, det er snart nemmere at de er hjemme, så er de aldrig syge.. så er meget taknemlig overfor at min mor tilbød, fordi jeg ligger selv med høj feber disse dage og det sku ikke undre mig at kæresten får det torsdag.
    med den første gjorde vi det os selv det hele, lejede forsamligshus, fik mad udefra osv.
    når men kan lige fortælle hva vi skal have.
    møllehjul, med en masse forskellig pålæg/ ost også kringel og kransekage. så vores er bare en lille barnedåb.

• #3   28. apr 2008 Tillykke med ham på torsdag...
    Vi skal holde det den 07.06, i et beboerhus, men vi laver også selv maden. Har heldigvis en veninde der er kok, og det er hendes kæreste også, så de har heldigvis lovet at hjælpe med at lave maden...
    Vi skal også have det store kolde bord med 4 forskellige slags kød, og ALT muligt tilbehør..
    Men faktisk en super ide med de møllehjul...

• #4   28. apr 2008 vi skal være 60, 40 voksne og 20 børn.
    vi har lige foldet de første 30 servietter, puha det tog lang tid....
    lavet 60 små hagesmækker med silkebånd i, super ideer hvis man altså havde startet i go`tid....
    nå men det var da egentligt hyggeligt at siddde og nørkle med det hertil aften - mor, far og storesøster.
    min ene veninde laver forretten og min anden veninde laver broccolisalaten, alt det andet står jeg selv for, men heldigvis har jeg fået stegt de 300 frikadeller.

imorgen står det på muffinsbagning, og så har vi fået lov at dække bord i selskabslokalet allerede imorgen aften, så er det da gjort. der skal dækkes i lyseblåt og limegrønt !!

Kommentér på:
barnedåb på torsdag

Annonce