407 visninger
|
Oprettet:
barnedåb på torsdag {{forumTopicSubject}}
ja så skal Anton døbes, vi skal selv lave mead med venners hjælp, handle ind, dække bord o.s.v en od ide da vi planlage det men nu snerper det jo.....
vi skal have
tunmousse
stegebuffet , med svinekam på weber, glaseret skinke, italienske frikadeller. brocoolisalat, bulgursalat, tomatsalat, tzaziki,spinatlasange,flødekartofler, oliven, marinerede hvidløg og flute.
islagkager ( 3 forskellige)
kaffe med chokolade og hjemmebagte muffins
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
mead=mad
od=god
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 2 Svar: 17
med den første gjorde vi det os selv det hele, lejede forsamligshus, fik mad udefra osv.
når men kan lige fortælle hva vi skal have.
møllehjul, med en masse forskellig pålæg/ ost også kringel og kransekage. så vores er bare en lille barnedåb.
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 747
Vi skal holde det den 07.06, i et beboerhus, men vi laver også selv maden. Har heldigvis en veninde der er kok, og det er hendes kæreste også, så de har heldigvis lovet at hjælpe med at lave maden...
Vi skal også have det store kolde bord med 4 forskellige slags kød, og ALT muligt tilbehør..
Men faktisk en super ide med de møllehjul...
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
vi har lige foldet de første 30 servietter, puha det tog lang tid....
lavet 60 små hagesmækker med silkebånd i, super ideer hvis man altså havde startet i go`tid....
nå men det var da egentligt hyggeligt at siddde og nørkle med det hertil aften - mor, far og storesøster.
min ene veninde laver forretten og min anden veninde laver broccolisalaten, alt det andet står jeg selv for, men heldigvis har jeg fået stegt de 300 frikadeller.
imorgen står det på muffinsbagning, og så har vi fået lov at dække bord i selskabslokalet allerede imorgen aften, så er det da gjort. der skal dækkes i lyseblåt og limegrønt !!
barnedåb på torsdag