{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.003 visninger | Oprettet:

modning til fødsel (akupunktur) {{forumTopicSubject}}

ja er der nogen der har prøvet modning til fødsel med hjælp af akupunktur?? hjalp det??

jeg har en tid ved en privat jordmoder den 17. hvor hun vil lave en hindeløsning og derefter sætte nåle og over 90 % føder inden for et døgn... ved bare ikke om jeg tør tro og håbe på det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  modning til fødsel (akupunktur)
  • #1   9. mar 2014 Er din plan at du så vil føde 10 dage for tidligt?

• #2   9. mar 2014 ja det er det, da hun er meget stor og jeg har været plaget hele vejen igennem og scanningslægen har givet grønt lys for det...

• #3   9. mar 2014 Nu bliver jeg lidt nysgerrig men hvor stor er hun, og plaget?

• #4   9. mar 2014 da jeg var 37+0 var hun 3750 smiley og de regner med at hun bliver en basse på godt 4500 hvis jeg gr tiden ud som minimum... og jeg har haft bækkenløsning fra start af, problemer med levertal, rigtig mange plukveer, mange urinvejs infektioner og mange mange smerter... og hun er klar til at komme ud... jeg er jo inden for terminen

• #5   9. mar 2014 Ok det er da en fin vægt, min datter vejede 4 kg:) Jeg havde en rigtig lorte graviditet med indlæggelser og udtømning ud gennem maven, blodpropper osv. Jeg gik en uge over tid og var åben flere cm i 3 uger inden fødsel og fik akupunktur dagen før jeg fødte men det ville ikke have virket hvis jeg ikke var åben og blød i livmoderhalsen.

• #6   9. mar 2014 uhm okay dit lyder heller ikke rart smiley synes ikke at over 4500 er en fin vægt og slet ikke hvis jeg går over tid også.. men nu må jeg se hvad hun siger næste mandag

• #7   9. mar 2014 hvis det var noget leagernes vuderede som vearende det bedste for barn og mor at hun kommer 10 inden termin,, hvorfor seatter de dig saa ikke igang? er bare nys:))
    har ingen erfaring med hindelosning har nu hort om mange der ikke fodte af det:)

• #8   9. mar 2014 De fleste zone dimser, vil slet ikke gøre det før du er gået over tid.
    Jeg prøvede det da jeg havde gået 5 dage over, uden effekt. Fik hindeløsning uden effekt 2 gange.

• #9   9. mar 2014 4-4.5 kilo er nu meget meget normalt efterhaanden:) kroppen laver saa at sige sjealdent born der er for store for kvinden:) saa det synes jeg nu ikke du skal blive alt for bange for:) synes faktisk det er mere alm at faa 4 kilos born end 3 kilo efterhaanden:)
    og husk jm kan nemt skonnne forkert med helt op til et kilo:)

• #10   9. mar 2014 jeg har været til vægtscaning så det er temmelig præcist og det er ikke zone terapi men akupunktur...og sygehuset sætter helst ikke i gang med medicin fik jeg at vide og det her er jo som sagt uden brug af medicin..

• #11   9. mar 2014 Ja også akupunktur jeg mente. (Blander det hele sammen) smiley
    Rebekka vejede 3970 ved fødsel. Ved vægtscsnning sagde de hun vejede 4300.

Jeg havde det også træls i min graviditet og ville bare have hende ud.
    Men alle siger de har bedst af og blive indtil de selv kommer.
    Jeg blev sat igang 11 dage over tid med stikpille.

• #12   9. mar 2014 hmm normalt er det da sygehuset der seatter en igang hvis det vuderes til at vearer det bedste, og ikke ber kvinder finde sin egen jm? der skal give akunpunktur eller er der en anden procedure nu?:)
    vil nu stadig ikke blive skreamt af en 4 kilos baby det er jo som sagt en meget normalt storrelse:)

/

• #13   9. mar 2014 dermed ike sagt at jeg godt kan forstaa du er treat af at vreare gravid og bare gerne vil have hende ud nu:) men det jo en helt anden snak:))

• #14   9. mar 2014 hvis de ikke vil medicinsk seatte dig igen, saa det ene og alene af det grund der er ikke er noget faglig begrundelse for det ts:)

• #15   10. mar 2014 Wow. Tro dog på hva ts siger smiley
    Som folk skriver kan der gå tid fra hindeløsning til fødsel. Og MANGE jm laver hindeløsning før terminen.

Jeg blev selv sat igang før terminen, pga gener - i to graviditeter

De startede med hindeløsning- der sker ikke en dyt. Hos mig.
    Fik så dagen efter piller til at få gang i veerne- der skete intet. Så 12 timer senere tog de vandet i stedet for.

• CHA CHA
    CHA CHA Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 85
    #16   10. mar 2014 Min kæreste giver akupunktur, og han har sat flere fødsler i gang med nålene. For de flestes vedkommende går det hele i gang en 3-4 timer efter akupunkturen....jeg satser stærkt på, at han også kan hjælpe mig, hvis jeg får brug for det smiley

• #17   10. mar 2014 Da jeg blev sat i gang 39+1 der fik jeg akupunktur dagene op til, da de starte med at sætte mig igang med det da jeg var 38+2 og det hjalp, men desværre lige så snart de tog nålene ud gik det i stå .. Men tilgengæld på dagen hvor de tog vandet hjalp det ikke en skid smiley

Held og lykke med det ..

• #18   10. mar 2014 tror skam ogsaa paa hvad ts skriver:)
    der jo heller intet kriminielt i at fode i uge 38 slet ikke, min point er blot at hun vil blive sat igang via sygehuset hvis der var en faglig begrundelse for det, at de evt var bekymret for barnets storrelse, moren ve og vel osv osv:) da JEG synes ts for det til at lyde som at babys storrelse er grunden til hun skal fodes nu, og var det tilfealde vil sygeghuset jo medicinsk seatte hende igang eller udfore en kejser snit:)

• #19   10. mar 2014 der er mange grunde til mit valg men hendes str er en af dem ja.. og der er foreskel på at tvinge en fødsel ved hjælp af medicin der kan tage op til flere dage , eller prøve at hjælpe det påvej ved hjælp af akupunktur... det er derfor at sygehuset frarådede mig medicinsk igangsættelse..

• #20   10. mar 2014 Der er ingen forskel på om du føder et barn på 2800 g eller 4400 g du skal åbne dig det samme og du skal også presse barnet ud.

• #21   10. mar 2014 Jeg fik hindeløsning og det hjalp på mig smiley Held og lykke med det hele smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #22   12. mar 2014 Er det dig selv der vil have akupunktur for at sætte dig igang?

• #23   14. mar 2014 ja det er mig selv der har bestilt tid men har jordmoders opbakkelse

Kommentér på:
modning til fødsel (akupunktur)

Annonce