{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutte udendørs sauna. Det er 400v til saunaovnen og 230 til lys. Kabel skal trækkes og gruppearbejde i tavlen 3.000 kr.
  • At hænge et fjernsyn op på væggen og sætte loftlampen op 610 kr.
  • Ophæng af gardinstang 1.350 kr.
  • Tilslut markise til strøm på loft. 850 kr.
  • Rep. af opvaskemaskine - der ikke tømmes for vand 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tasken og hjemmet
  • #1   30. dec 2013 hvor skal du føde

• #3   30. dec 2013 Skal føde i Aalborg smiley
    Og for 3,5 år siden havde de da både bleer og amme indlæg mm til rådighed smiley

• #5   30. dec 2013 Det var libero på Aalborg smiley
    Men amme indlæg må jeg lige få set på det havde jeg glemt men der er også go tid endnu smiley

Er måske også lidt stresset da vi har skulle lave et rum mere og med ca 2 måneder igen så er væggene kun spartlet og hver weekend i januar er der planer så liiiiidt stresset er jeg smiley

• #7   30. dec 2013 Ork min datter kom ind og sov på eget værelse da hun var 3-4 måneder smiley
    Jeg kan bare godt li det var færdigt så alle hans ting er derinde end rundt omkring i hele huset smiley

Vil begynde at vaske hans tøj her i starten af januar og så håbe vi snart får tingene på plads det er også svært at overskue hvad man mangler smiley

• #8   30. dec 2013 Kan man ikke længere få bleer på Aalborg sygehus? Jeg fødte der i Januar, og fik både bleer og ammeindlæg.

• #9   30. dec 2013 Hmm min svigerinde fødte i september og jeg mener de var ude og købe smiley

• #10   30. dec 2013 Da vi var i kolding var det ikke libero. Det var pampers, og det ved jeg da vi selv havde taget libero med, og ikke ønskede at bruge pampers smiley men amme indlæg brugte jeg også uld så det ved jeg ikke..

• #12   31. dec 2013 De er ikke svanemærket smiley så enkelt kan det siges.. Min søn har højest sandsynligt parfume allergi og er disponibel for flere allergier, da der i min og hans far familie er mange med allergi. Og vi 2 gang prøvet et nyt mærke. Det resultere i udslæt i så vild en grad at lege aldrig havde set magen, og der gik 14 dage Før det var væk. Det samme skete en gang da min mor kom til at vaske noget af hans tøj med vaskepulver m parfume. Udslæt over alt. Så alt hos os er uden parfume. Og vel og mærket dokumenteret, ned svane og astma mærket. Ikke bare en tekst hvor der står uden parfume. Lige fra gulv vaskemiddel Til toiletrens mv.

• #15   31. dec 2013 Ja ved hvad du mener. Det er svanemærket smiley Men ved at änglemark nu også laver bleer som er både astma og allergi mærket og svanemærket, men vi vil ikke prøve at skifte igen og er også blive frarådet at gøre det igen af lægen, da vores dreng selvfølgelig er super påvirket af det og nu hvor han er så stor, så kradser han sig selv til blods pga. Kløen.. så tror de er gode, men vil ikke udsætte mim søn for et skift igen, hvis det nu skulle ske at der kom udslæt, men tror det nu ikke, men tør bare ikke.

• #18   31. dec 2013 Ja jeg vil tro det er samme pris, men er ikke sikker.. Ja ved remas er billige.. Men vi holder os til Libero, indtil han ikke skal bruge ble længere smiley nu er han 26 mdr. Så det er der jo ikke evigheder til smiley

• #19   31. dec 2013 Så gider jeg ikke slæbe bleer osv med hvis de har det derude smiley
    Ellers spørger jeg når vi skal lægge fødselsplan her D 14 smiley

• #20   31. dec 2013 Vi har også kun brugt libero til min datter og tror vi gør det samme med lille manden smiley

• #21   31. dec 2013 Føder du ikke ambulant når det er 2 gang eller skal du have ks ?

Sidst fødte jeg 4 uger før tid, så derfor var vi jo indlagt et par dage, men hvis jeg ellers føder til tiden denne gang, ja så ryger vi hjem efter 4-5 timer, så har bare tænkt mig at pakke 1-2 sæt tøj til den lille, en kørerdragt, dyne, lille tæppe og måske et par ammeindlæg og et ekstra sæt tøj til mig smiley

• #22   31. dec 2013 Jeg antages som første gangs fødende og kommer på patient hotellet når vi er klar smiley

• #23   31. dec 2013 Jeg fødte 6 uger for tidligt ved akut kejsersnit sidste gang og var indlagt lidt over 4 uger men pga det og min OCD tager de lidt mere hensyn + vi er jo som mange første gangs smiley

• #24   1. jan 2014 det er mærkeligt at der er så stor forskel på hospitalerne for på Holbæk sygehus får man stadig alt.

• #25   1. jan 2014 Fra Aalborg her også. Vores datter blev født i Aalborg okt 2012, der fik vi bleer på hende. Dog skal man selv have på patient hotellet... Så nok en god ide at have det parat alligevel smiley

• #26   1. jan 2014 Ok jeg pakker dem hvis nu smiley
    Ellers må de låne os et par smiley

Kommentér på:
Tasken og hjemmet

Annonce