2.143 visninger
|
Oprettet:
Planlagt kejsersnit torsdag {{forumTopicSubject}}
Hej alle..
Så er det tid til vores lille prinsesse skal til verden.. Skal have planlagt kejsersnit ( fik akut ved første barn)
Det er ret mærkeligt det her med at vide man om 5 dage er blevet mor igen osv.
Vil egentlig bare gerne høre fra jer der har fået planlagt kejsersnit, hvordan det er anderledes denne gang? Når man får akut kejsersnit har man jo tit lagt længe og kæmpet ( taler ihvertfald for mig selv) og et kejsersnit var en hel befrielse efter 2 1/2 døgn med veer der ik blev til noget. Men hvordan har man det efter et planlagt kejsersnit?
Håber der er nogen med et godt svar:-)
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
Jeg havde en tid kl. 9, men måtte vente 3 timer på at komme til pga. akut tilfælde før mig, det var lidt træls. Selve ks, var behageligt. Der var super god stemning, de var glade og jokede med mig før vi gik i gang.
Jeg havde sygt mange smerter efter, værre end de to første ks. Men det er formentlig fordi jeg blev stereliseret samtidig. Det gav mig smerter i stor stil, var på morfin i 3 (!) uger efter.
Siden har jeg døjet meget med forskellige problemer i underlivet, så nu er livmoderen fjernet, det er dejligt - men det er et sidespor..
aug 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20
okt 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 106
Havde termin 18 December og planlagt kejsersnit til 7 December... endte dog med at blive indlagt d. 26 November om aftenen grundet svangerskabs forgiftning, d. 27 November om aftenen fik vi at vide at de ikke turde lade mig gå længere så jeg skulle ha kejsersnit d. 28 November kl 10.... kl. 10:02 er min søn født
Syntes egentlig det var en god og rolig oplevelse, hvor man havde tid til at sætte sig op til hvad der skulle ske...
aug 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20
Mange tak.. Vi glæder os også helt vildt:-)
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
Planlagt kejsersnit torsdag