{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.143 visninger | Oprettet:

Stine Birkeholm K
Stine Birkeholm K
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20

Planlagt kejsersnit torsdag {{forumTopicSubject}}

Hej alle..
Så er det tid til vores lille prinsesse skal til verden.. Skal have planlagt kejsersnit ( fik akut ved første barn)
Det er ret mærkeligt det her med at vide man om 5 dage er blevet mor igen osv.
Vil egentlig bare gerne høre fra jer der har fået planlagt kejsersnit, hvordan det er anderledes denne gang? Når man får akut kejsersnit har man jo tit lagt længe og kæmpet ( taler ihvertfald for mig selv) og et kejsersnit var en hel befrielse efter 2 1/2 døgn med veer der ik blev til noget. Men hvordan har man det efter et planlagt kejsersnit?
Håber der er nogen med et godt svar:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Planlagt kejsersnit torsdag
  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #3   10. nov 2013 Jeg fik pks, da jeg fik mit tredje barn. Det var super rart, har to aks bag mig smiley

Jeg havde en tid kl. 9, men måtte vente 3 timer på at komme til pga. akut tilfælde før mig, det var lidt træls. Selve ks, var behageligt. Der var super god stemning, de var glade og jokede med mig før vi gik i gang.
    Jeg havde sygt mange smerter efter, værre end de to første ks. Men det er formentlig fordi jeg blev stereliseret samtidig. Det gav mig smerter i stor stil, var på morfin i 3 (!) uger efter.
    Siden har jeg døjet meget med forskellige problemer i underlivet, så nu er livmoderen fjernet, det er dejligt - men det er et sidespor..

• #4   10. nov 2013 Tak for jeres svar.. Er lidt mere tryg ny:-)

• #5   10. nov 2013 Jeg har kun fået et barn indtil videre, men han kom ved halvplanlagt kejsersnit...

Havde termin 18 December og planlagt kejsersnit til 7 December... endte dog med at blive indlagt d. 26 November om aftenen grundet svangerskabs forgiftning, d. 27 November om aftenen fik vi at vide at de ikke turde lade mig gå længere så jeg skulle ha kejsersnit d. 28 November kl 10.... kl. 10:02 er min søn født smiley

Syntes egentlig det var en god og rolig oplevelse, hvor man havde tid til at sætte sig op til hvad der skulle ske...

• #8   10. nov 2013 Åh nogle dejlige svar i har:-) første gamg var det jo akut og det hele forgik jo tju Hej så det er dejligt at vide det kan foregå med en god oplevelse, nu når det ikke kan være anderledes smiley

Mange tak.. Vi glæder os også helt vildt:-)

• #10   11. nov 2013 Første gang gik jeg i 4 dage men fødte med nød og næppe selv. Denne gang gik jeg 5 døgn med kraftige veer og fik kejsersnit i fuldnarkose.. Kunne godt ha tænkt mig det var planlagt. Der er vist en hel anden ro. Så glæd dig til oplevelsen smiley

Kommentér på:
Planlagt kejsersnit torsdag

Annonce