{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.624 visninger | Oprettet:

F**** {{forumTopicSubject}}

Jeg gik i seng igår kl 9 på 2 panodil og kunne mærke jeg igen igen havde blærebetændelse og tænkte jeg jo bare måtte til lægen igen.
Kl 2 vågnede jeg og havde sådan en trykkende fornemmelse på endetarmen og gik på toilet, intet skete. I seng igen, kunne ikke finde ro, tog igen panodil og kunne ikke finde ro, fik det ringere og ringere og vækkede Dan kl 4.30 og kontaktede fg som sendte en ambulance med udrykning da hun synes det lød som om jeg havde veer.
Aldrig har jeg set så mange mennesker på et sted som da vi ankom til fødestuen der var nok 20 mennesker, men ja, veer havde jeg og hovedet stod helt nede og livmoderhalsen var meget kort.
12 timer og 4236 veer og mindst ligeså mange piller senere (mindst :-)) har de endelig fået ro på igen, men er meget i tvivl om det starter op igen når morfin og pille holder op med at virke, starter det igen er der kun et middel tilbage man kan prøve, men der var ret mange bivirkninger ved.
Men nej hvor jeg synes 12 timer med veer hvoraf Ca 3 timer har Været med 'pressetrang' har Været hård kost.
Så nu må dagene godt gå hurtigt så lillebror bliver mere færdigbygget, er i uge 29 nu.
Har selvfølgelig fået lungemodner

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  F****
  • #1   16. sep 2013 åh nej krydser fingre for at lillebror bliver der lidt endnu

• #2   16. sep 2013 Puha for en oplevelse..

Håber at lillebror vil blive derinde nogle uger endnu!
    Er du kommet hjem igen?

• #4   16. sep 2013 Jeg sender al god karma for at han bliver så længe som muligt!

• #5   16. sep 2013 De tør ikke sende mig hjem. De har fået det stoppet to gange men efter Ca 30min er veerne kommet igen for fuld skrue..
    Men nu har jeg ikke haft noget side kl 17 Ca så det tegner godt.
    Men skal have lidt flere piller og en gang lungemodner mere Før de tager stilling til noget, og pillerne er først kl 21 og lungemodner kl 24, så kommer under alle omstændigheder først hjem imorgen, akt efter hvad der lige sker smiley
    Men mon ikke det var det..
    Tror også jeg har skræmt livet af alle der har måtte sidde i opholdsstuen og vente, har fødestuen lige op til den, og må da erkende jeg ikke ligefrem har Været en af de mest stille i dag.
    Jeg har godt nok sendt mange eder, forbandelser og besværgelser afsted imod alt og alle smiley
    Det er lidt sjovt, for sidst sagde jeg ikke et kvæk u der hele fødslen, men denne gang har jeg da godt nok opbrugt min kvote og Været PRÆCIS ligesom dem jeg sidder og morer mig over i tv smiley

• #6   16. sep 2013 Pu ha håber han bliver der inde, godt de fik det stoppet smiley krydser hvad der krydses kan for at han bliver der inde lang tid endnu smiley

• #8   16. sep 2013 Jeg gik også i fødsel da jeg var 29 uger henne.
    Havde 0,2 mm livmoderhals og livmodermunden var åben og jeg havde kraftige veer. Her gik veerne i sig selv efter 22 timer med vehæmmende drop. Jeg var on/off indlagt til uge 34, og det lykkedes mig at holde min pige inde helt til uge 37 smiley
    Har du været på neo og kigge? Jeg blev kørt derned i sengen, så de kunne forklare os hvad der ville ske med baby hvis hun kom så tidligt.
    Held og lykke, og klem benene sammen! smiley og tro på at baby nok skal blive derinde. Bare du kan holde på baby 1 uge mere, vil i være meget bedre stillede smiley

• #9   16. sep 2013 Jeg har slet ikke Været gearet til andet end bare at ligge og klage mig, har haft regulære veer 12 timer med 5min imellem og 2min varighed, så det eneste jeg har bedt om var en brødkniv til selv at lave kejsersnit når de nu ikke ville smiley
    Men måske jeg skulle bede om en kigger på neo, Axl var godt nok på neo, men det er selvfølgelig nok noget andet med en præmatur vs en uge 38 som bare vi lille

• #10   16. sep 2013 Uha sikke noget smiley Jeg kniber sammen med dig smiley Og krydser fingre for at der ikke sker mere foreløbig!

• #11   16. sep 2013 Puha, sikken en oplevelse

Krydser virkelig alt for at der går nogle uger endnu inden den lille melder sin ankomst. XXX smiley

• #12   16. sep 2013 Hvor langt er du henne

• #13   16. sep 2013 Ville be om at se neo hvis de mener at du føder så meget før tid, det er altså rart at se dem inden, man kan ikke rigtig forestille sig hvor små de ren faktisk er. Ville ønske vi havde nået det smiley

• #14   17. sep 2013 Jeg krydser også alt hva jeg kan. Pu ha en oplecelse

• #15   17. sep 2013 Ligger her stadig.
    Har næsten 40 i feber, stigende infektions tal.
    Men lillebror har det godt, hjertelyd dykker Ca 25 Slagelse under hårde veer, de kommer og går stadig lidt, men de lader ikke til at være bekymrede, de scanner ofte og han er trukket langt ned, så langt at hovedet faktisk står foran livmoderhalsen, meget atypisk og sjældent set, men det hænger jo sammen med min, i forvejen nedsunkne livmoder.
    Man har nu to gange forsøgt at skubbe ham på plads længere oppe i bækkenet, men han vil ikke op, og presser fra i mine rribben for at blive nede og vender og drejer hovedet, så snart de slipper ham skubber han fra i mit mellemgulv og stiller sig ovenpå mit skamben og står og kører knogle mod knogle, det påvirker så min livmoder til at lave sammentrækninger/veer da det jo normalt er babys 1 skridt på vej til verden at arbejde sig ned igennem bækkenet via skambenet.
    Så lige nu ligger jeg med stængerne i vejret for at tyngdekraften og veerne ikke får ham til at mase på livmoderhalsen og forkorte og åbne den yderlige.
    En lille update herfra.
    Må erkende mit håndklæde er meget tæt på ringkanten efterhånden

• #16   17. sep 2013 kryser finger for han bliver der noget tid enu. hvor stor er han skønnet til og være?

• #17   17. sep 2013 1400 ca

• #18   17. sep 2013 Ih altså..
    Den lille bandit.. Han kan godt tage at opføre sig pænt..
    Du må fortælle ham at det slet ikke er godt vejr herude - så han kan lige så godt blive inde i den varme hule nogle uger endnu..

• #19   18. sep 2013 hvordan går det?

• #20   18. sep 2013 Jeg får lov at komme hjem i dag, jeg kan ikke holde ud at være her mere..
    Det sidste halvandet døgn har veerne ikke gjort livmoderhalsen kortere, så de er ret fortrøstningsfulde omkring at det ikke går igang.
    Dog slår jeg stadig ud på ctg, altså, stadig sammentrækninger, men eftersom de ikke gør noget for at sætte skub i fødslen mere, så er jeg taget af alt medicin osv..
    Jeg skal dog kører min antibiotikakur færdig fordi den er i drop, og der skal jeg have sidste omgang kl 14. Også hjem og slappe af..
    Skal så ind igen mandag til tjek, medmindre der sker noget i mellemtiden..

• #21   18. sep 2013 okay dejligt for dig

• #22   19. sep 2013 Godt for jer så må i hav en dejlig stille afslappede weekend med hjemme hygge med starinlys osv he

Kommentér på:
F****

Annonce