{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.521 visninger | Oprettet:

Stine Birkeholm K
Stine Birkeholm K
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20

Planlagt krjsersnit {{forumTopicSubject}}

Hej:-) jeg er ny herinde.. Jeg har termin den 1 dec og skal have planlagt kejsersnit da jeg fik en moppedreng på 5000 g sidst, og endte med akut kejsersnit.
Jeg har fået afvise jeg skal regne med at få kejsersnit nogle uger før grundet moderkage der spærre for fødselskanalen... Kan det passe? Er der andre herinde der har prøvet lign?

Mvh
Stine:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Planlagt krjsersnit
  • #1   29. aug 2013 skal du ha kejsersnit pga dit sidste barns vægt eller pga moderkagen?

min moderkage lå også i vejen ved nummer 3 men flyttede sig og nogen er bare uheldige at den ikke flytter sig.

• #3   29. aug 2013 Man behøver ikke nødvendigvis få en tid i god tid... jeg fik i uge 36 tid til planlagt kejsersnit d. 7 december (termin 18 december 2012) men endte med at han blev taget ved halv akut kejsersnit d. 28 November...

Så mener ikke at man altid får en tid særlig tidligt... det kommer vel an på grunden tænker jeg... her vil de muligvis holde øje med størrelsen så de kan trække den så langt som muligt?

• #4   29. aug 2013 Skal ha kejsersnit pga mit første barns str. Og hvis moderkage ikke flytter sig så er der jo ikke nogen valgmuligheder tilbage:-) jeg får føst sat dato når jeg er i uge 34... Men undre mig bare over HVORFOR det skal være nogle uger før, hvis moderkage sidder i vejen?

• #5   29. aug 2013 ok men hvis baby ikke bliver lige så stor får du så ikke lov til at føde selv? nummer to behøver jo ikke nødvendighvis og blive større smiley

• #7   29. aug 2013 Altså de mener det er et stort barn igen og vil ik ta nogen risiko.. Det er også rigtig fint. Jeg forstår bare ikke man ik kan komme til at vente lidt længere så man er tættere på termins dato...

• #9   29. aug 2013 hvis barnet er normal str ville jeg uden tvivl rykke for at få lov til at føde selv, men det ved man jo først når man nærmer sig tiden smiley

jeg fik os at vide efter nummer et at de ville holde øje med vægten med nr to og tre fordi nummer et var stor i forhold til mig, (4200g) men nummer 2 vejede 3310 og nummer 3 vejede 2891g så de blev bare mindre smiley

• #12   29. aug 2013 Ja det er svært at blive klog på det hele somme tider... Synes bare ikke rigtig de kan svare på HVORFOR jeg skal have kejsersnit ca 3 uger før termin pga moderkage der spærre for fødselskanalen smiley mener det må være bedst for barn at være der inde så tæt på termin som
    Muligt

• #14   29. aug 2013 altså jeg har både sukkersyge, en kronisk stofskifte sygdom og fik svangerskabs forgiftning... jeg fik kejsersnit i 37+1.... de virkede ikke, som om de syntes uge 37 var tidligt inde på skejby...

• #15   29. aug 2013 man må jo håbe på at de ved hved de gør men du må da næsten spørge dem ad næste gang hvorfor det skal være 3 uger før. smiley

• #16   29. aug 2013 Har også spurgt men fik ik rigtig nogen forklaring, så var lige så forvirret over det d jeg gik:-/ jeg gik 14 dage over med den første og havde hverken graviditets diabetes eller andet... Var tip top... Men ja man må jo gå ud fra de ved hvad de gør.. De er jo eksperterne:-)

• #18   30. aug 2013 Nej ik hvad jeg ved af?

• #20   30. aug 2013 Okay. Mange tak for svar:-) kan godt være det er derfor

Kommentér på:
Planlagt krjsersnit

Annonce