{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.251 visninger | Oprettet:

karina r
karina r
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Pasning samt overnatning {{forumTopicSubject}}

Hjælp! vi skal når vores pige er 9 mdr ha hende passet med en nats overnatning. Hun bliver 9 mdr om 1 mdr. Hun er blevet passet 2 timer da hun var ca 6 mdr, hvor hun efter de 2 timer savnet os og blev meget ked. Hun er nu det ældre og er meget social, åben og nysgerrig pige og er ikke som sådan bange for fremmed. Min søs skal passe hende, som ikke er fremmed for hende. Men hvornår skal man komme efter hende, hvis hun bliver utrøstelig??? Hun starter i vuggestue til sep, og skal derfor også vænne sig til at blive passet af andre samt sove andre steder snart. Jeg er bare meget bekymret og bange for hvad hun vil sige til, at sove et andet sted og o.s.v.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pasning samt overnatning
  • karina r
    karina r Tilmeldt:
    jul 2009

#1   13. aug 2013 Hun starter også i vuggestue til sep og skal jo også vænne sig til, at blive passet af andre og sover andet sted. Er bare bekymret...

• Jaric W
    Jaric W Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #2   13. aug 2013 hvis du har det dårligt med det kan dit barn mærke det og vil blive utryg. Vent med at have hende ude til overnatning til du selv er OK med det

• #4   13. aug 2013 Som de andre skriver, så kan dit barn mærke om du er utryg ved det. Selvfølgelig er man lidt nervøs første gang, men du er nød til at have tillid til de mennesker hun er hos, og at hun har det godt.

• #5   13. aug 2013 Jeg stemmer i med koret smiley

Hvis hun blev utryg og ked efter et par timer sidst, ville jeg sig 2-4 timer denne gang.

Og jeg forstår ikke hvorfor hun "skal lære" at blive passet? Hun skal vel lære at være tryg i sin institution eller hos sin dp, men ikke dermed acceptere at blive efterladt hos hvem som helst. Det er jo to forskellige scenarier smiley

• #8   13. aug 2013 Lillemor-- Clara er også blevet passet med overnatning ude siden 7 måneder, og det har jeg været 100% tryg ved. Men hvis trådstarteren ikke er det, så skal hun (i min verden) ikke bare smide sit barn afsted en hel nat.

• karina r
    karina r Tilmeldt:
    jul 2009

#9   13. aug 2013 Tusind tak for alle jeres gode råd, det er rart lige at høre fra andre med børn hvornår i takler det:) Til 'lille mor l' så kan jeg sagtens følge dig, da det jo er super sundt for børnene at ku blive passet en gang imellem, så man kan lave lidt kæreste ting uden børn. Syntes det gi'r rigtig go mening det du skriver, og det var rart at læse:) Tak. Det er min søs som skal passe hende, som har været meget sammen med hende og så er der hendes kæreste, som selv har børn. Samt at min søs har passet små børn før, som var gået godt. Jeg er kun utryg fordi hun jo er vores guldklump, og jeg holder så sindsyg meget af hende og så er jeg vand til, at være sammen med hende hele tiden. Nok også derfor man har svært ved at overlade hende til andre. Selvom jeg stoler 100% på min søs og hendes kæreste. Men tak for hjælpen og tak 'lille mor'. Du lettet lidt en sten fra mit hjerte:)

• karina r
    karina r Tilmeldt:
    jul 2009

#11   14. aug 2013 Lille mor- Det har du ganske ret i. Tænker nemlig også det med hvis hun bliver ked fordi hun savner os, om de kan trøste hende og ja alle mulige andre ting. Vi skal giftes d.29/8 og tager direkte videre fra Rådhuset til Falsed Kro, der skal det bare være vores dag og har vores lille pige med. Men dagen efter ville vi gerne ha en dag, der bare er vores, og derfor syntes vi det ku være en go ide med pasning. Min søs henter hende kl.15 d.30 og så skal hun sove der til dagen efter. Så det er jo ikke så lang tid, også fordi hun ca plejer at sove ved 19.30 tiden. Hun starter også i vuggestue d.2/9 så hun skal jo til at vænne sig til, at være et andet sted.g tror på det nok skal gå rigtig gDet skal nok gå rigtig godt:)

• karina r
    karina r Tilmeldt:
    jul 2009

#12   14. aug 2013 Men her d.25 kommer min søs på besøg, og så tænkte jeg at hun ku gå en tur 1 times tid eller noget for at se hvorn det går:)

• karina r
    karina r Tilmeldt:
    jul 2009

#13   14. aug 2013 Altså gå en tur med vores lille pige, for at se hva hun siger:)

Kommentér på:
Pasning samt overnatning

Annonce