{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.917 visninger | Oprettet:

Så kom min prinsesse til verden :) {{forumTopicSubject}}

Så har jeg endelig fået overskud til at skrive smiley

født 15/06-13, kl 02:06, 40+2, 52 cm, 2850 g smiley

jamen , det hele startede med at den 13 juni skulle jeg ind til igangsættelse , men nej det skete ikke da min krop allerede havde startet veer den morgen. men blev flyttet på en fødestue efter 1 time da den lilles hjerterytme faldt, så de vil tage vandet men var lukket sammen igen , trods jeg dagen før havde været 1 cm åben. men intet skete der ved de veer, så de valgte at indlægge mig på svangre, for at se om der ville ske noget.

næste morgen, røg jeg en tur ind på en fødestue igen , og de ville prøve at tage vandet , men havde stadig ikke åbnet mig trods veer, så vi snakkede om at de ville se det an.

senere på dagen var jeg åbnet lige nok til at kunne tage vandet (hvis hun pressede fingrene op) så hun tog mit vand , og lavede samtidig en hindeløsning i ca 10 minutter. nåede dårligt nok op ad sengen før veerne gik godt i gang, gik så en tur på hospitalet , og nåede lige at få noget at spise , hvor der var 4-5 minutter imellem , så vi gik tilbage , og fik så en epidural , SKØØØØØNT ! smiley kunne dog stadig gå selv efter den smiley
havde så veer stadig , og så blev der 2-3 minutter imellem , og de valgte at sætte ve drop på mig så jeg kunne nå at føde inden min epi gik af, men hver gang de skruede op , faldt den lilles hjerterytme . så de måtte slukke det igen , så de satte ekstra overvågning på hende , med en elektroede på den lilles hoved , og tog 2 blodprøver fra hendes hoved , dette gentog sig 3-4 gange , hvor til sidst blev de enig om de havde gjort alt , så jeg bedte om kejsersnit . der gik ikke mere end 5-10 minutter efter , blev jeg hevet ind til kejsersnit , da de lige havde tid der , så nåede ikke at blive gjort klar.

under kejsersnittet, faldt mit blodtryk så jeg blev svimmel og fik kvalme. og samtidig havde de tippet mig for langt ned , så det endte med at bedøvelsen steg op ad , så var bedøvet fra kæben og ned smiley

men ud kom hun , det tog 30 minutter , og hun klaret sig så flot da hun kom ud smiley

hun har lidt gulsot smiley

idag har sundhedsplejesken så være forbi , og trods den lille havde tabt ca 80 g, så havde hun lige på dage nu taget 200 g på smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så kom min prinsesse til verden :)
Kommentér på:
Så kom min prinsesse til verden :)

Annonce