{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.622 visninger | Oprettet:

Så har jeg endelig født ! :) {{forumTopicSubject}}

Hej dejlige piger smiley

Så blev det endelig min tur til og føde smiley

Var ved jordemoder i mandags , hun lavede en hindeløsning på mig .. Den gav nogle kraftige plukkeveer .. Men mere skete der ikke .. Øv tænkte jeg ! Tirsdag fortsætter jeg med og have plukkeveer og har noget blodig slim/udflåd også .. Tænker de sædvanlige tanker om at baby aaaaaldrig kommer ud smiley

Tirsdag aften kl 23.25 får jeg den første ve hvor jeg er helt sikker på at det er veer. Tager tid på en 6-7 stykker og får vækket min mand Martin og siger nu er det nu smiley

Får også ringet til min mor som kommer op for og passe min datter.

Ringer til fødegangen og jeg må gerne komme ind til tjek - der er vi ca kl 01.30 veerne er til og holde ud der. Er 3 cm åben og har stadig 1/2 cm livmoderhals tilbage .
Jdm syntes så vi skal tage hjem og slappe af .. Og det gør vi så - på vej hjem tager veerne virkelig til !

Kommer hjem og går direkte i seng , kl er her ca 2.45 , ligger og har veer der er virkelig slemme - de vare ca 1 min og 20 sek og kommer med 3-4 mins mellemrum .

Vi tager så op på fødegangen igen og der er vi ca kl 4.45.

Kommer ind på modtagelsen - jdm fra tidligere er der self stadig men sidder og snakker i Tlf.
Sætter mig i sengen - får en virkelig kraftig ve , da den er færdig går vandet !! Rejser mig op , der fortsætter vandet med og gå . 5 sek efter det får jeg pressetrang . Og har aldrig haft pressetrang før (fik jeg ikke med Ida Cecilie) så det er noget helt nyt for mig . Og må sige - det var satme ikke en rar følelse !
Får så sendt Martin ud efter jdm - hun troede vist ikke helt på at jeg var klar allerede smiley han skulle ud 3 gange førend hun kom ind. Der havde jeg nået og råbe et par ting eller 2 smiley

Men ind kommer jdm og hun tjekker mig. Ganske rigtig er jeg 10 cm åben og ja klar til og føde . Det var vildt at det gik så hurtigt ! Forstår bedre de voldsomt slemme veer så smiley
Når ikke og komme ind på en rigtig fødestue . Har 6 presse veer lige efter hinanden og kl 5.08 kommer min dejlige søn til verden smiley

Han vejer 3560 gram og er 52 cm smiley og han er bare skøn !!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så har jeg endelig født ! :)
Kommentér på:
Så har jeg endelig født ! :)

Annonce