{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.653 visninger | Oprettet:

Jeg har forresten født :) {{forumTopicSubject}}

Til de få. der kender mig herinde.

D. 4/3 kl. 00.23 fødte jeg vores lille prinsesse smiley

Det startede med veer kl. 20.30, men troede jeg havde fået mave onde. Jeg skulle på toilet, men intet kom.
Det kom med 20-3o min. mellemrum.

Kl. 22.30 går det op for mig, at det kunne være veer. Jeg sender en sms til min hjemmefødsels JM, om at jeg er i tvivl, men at jeg ville gå i seng og prøve at få lidt søvn.
Her er der ca. 20 min. i mellem.

Jeg ligger i min seng og tænker, at jeg måske skulle hente en contraction app, så jeg kunne holde styr på dem.
Da app'en er hentet, kommer de mere jævnligt. Pludselig er der kun 5-7 min. i mellem. Jeg ringer til JM kl. 23 og siger, at nu kommer de med jævne mellemrum.
Hun har 40 min. kørsel, men ville komme så hurtigt som muligt.
Pludselig er der kun 1½ min. mellem veerne.

Min kæreste gør alt klar. Jeg siger han skal slappe af og JM ville hjælpe, når hun kom. Min svigerinde var her og hun underholdte mig.

Kl. 00.04 ringer min kæreste til Jm og spørger, hvor langt hun er, for jeg kan mærke, at NU kommer baby. Heldigvis var hun på p-pladsen.
Hun kommer ind af døren kl. 00.08.
Kl. 00.10 går vandet. Og mine pressveer kommer. Jeg smider mig på gulvet og begynder at presse, selvom JM gerne lige ville have undersøgt mig først. På 4 pressveer kommer vores lille pige endelig til verdenen kl. 00.23.

Hun er helt perfekt og giver lyd med det samme smiley

Min søster skulle have været med til fødslen, men hun havde 40 min. kørsel og nåede det ikke smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg har forresten født :)
Kommentér på:
Jeg har forresten født :)

Annonce