{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

Forskellige fødsler? {{forumTopicSubject}}

Til jer med 2 eller flere børn.. smiley

Hvordan var jeres fødsler? Altså, hvor forskellige? Tog det længere tid første gang?
Jeg tænker, at hvis min næste fødsel ligner den jeg havde sidst, så ville det jo være perfekt, og endnu mere perfekt fordi det nu er hjemme.

Jeg fødte sidst 40+4, og denne gang siger noget mig 40+6?
Hvornår fødte i?

Jeg er idag 38+0 og har slet ikke travlt. smiley Prinsessen kommer, når HUN er klar, og ikke hendes forældre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskellige fødsler?
  • #1   8. feb 2013 Første gang fødte jeg 25 dage før tid, vandet gik, ingen eller dårlige veer, derefter drop,og efter ca 17 fra vandafgang fik vi anna, anden fødsel gik jeg 10 dage over tid, vågnede kl 01 med småveer, kørte på sygehus til check kl 02.30 var i badekar og fødte mathilde kl 05.55 så det var to meget forskellige fødsler.

Nr tre havde jeg igen vandafgang , 10 dage over tid, kl 02 om natten , ingen veer, så lidt småveer, på sygehuset kl 4 med ambulance fordi hun ikke stod fast( bestilt af sygehuset ) ingen veer og småveer, til de lagde drop kl 9, 9.56 blev karoline født.

Sidste fødsel gik i gang 12 dage før termin med vandafgang kl 04, og småveer, tog på sygehuset næsten med det samme da anton også stod højt, sov til klokken ca 8, derefter pæne veer, anton var skæv stjernekigger så jeg havde presseveer næste 1.5 time hvor jeg absolut ikke måtte presse, hver gang jeg fik en ve manipulerede jm med antons hoved og da det ligesom "gæed" på plads blev han født i en to presseveer kl 11.46

• #3   8. feb 2013 første gang fødte jeg 3 dage før termin og havde en fødsel der vared 13 timer og 14 min.... det gik godt dog var jeg slet slet ikk forberedt på hvor ondt det gjorde men jeg klarede mig da igennem uden smertestillende....

anden fødsel fødte jeg 11 dage før tid og den varede 4 timer.... dette gjorde endnu mere ondt fordi veerne var så meget mere intense under hele forløbet... men ellers gik det også fint igen ingen smertestillende

• #4   8. feb 2013 Synes faktisk jeres forløb minder om hinanden. smiley

Jeg havde veer i omkring 16 timer sidst, men min jm siger, at jeg ikke skal forvente så lang tid næste gang.

• #5   8. feb 2013 Altså jeg blev jo sat igang begge gange :-*
    Med Nena 40+1 og med Mila 38+0, så det giver lidt sig selv pillerne hjalp hurtigere ved Nena.. Men da der først var gang i det var det faktisk to meget ens fødsler.. Nena's tog ca 2 timer længere end Mila's (:

• #6   8. feb 2013 første gang, gik stille roligt, startede med veer stille og roligt og tingene gik stille og roligt derfra og var færdig efter 32 timer smiley fødste dagen før termin.

anden gang fik jeg plangt kejsersnit fordi hun lå forkert.

3 gang var så fuldstændig hollywood film agtig med at jeg sover i uge 37, vågner så ved at mit vand går og springer ud af sangen og kalder på manden der var gået ind på sofaen (fordi jeg snorkede hehe) men da jeg får tændt lyset så er der blod over alt, vi får ringet efter en ambulancer og jeg tripper ud i bruseren med en pude mellem benene, da folk kommer synes de ikke det ser kritisk ud, men jeg ber dem om at gå ind i soveværelset og der siger falck rederen så fuck vi skal afsted nu, så mig ned af trappen i bar røv og dyne jakke (var evigt lykkelig for at det var kl 1 om natten hehe) og så ellers ellers afsted med fuld udrykning til sygehuset smiley

så synes mine tre fødsler har været ret forskellige smiley

• #7   9. feb 2013 Første gang fødte jeg 40+5. Vågnede med veer og 6 timer efter var hun ude. Hun blev taget med sugekop og jeg fik et klip + bristede.
    Anden gang fødte jeg 39+4. Vågnede med veer og 2 timer og 15 min senere var han ude. Fik en 2. grads bristning.

• #8   9. feb 2013 Første gang blev jeg sat igang i 40+6 pga. Svangerskabsfoegiftning og påvirket hjertelyd under plukveerne - fødslen tog fra første vee 9 timer og 59 minutter.
    Fik morfin og husker derfor ikk fødslen smiley

Anden gang blev jeg sat igang i 40+0 fordi han blev skønnet til over 4500g. Fødslen tog 8 timer og 50 min. Fra første vee. Det hele gik (syntes jeg) sindsygt stærkt da vandet gik og åbnede mig så hurtigt var 3cm. Da det blev kaldt for jeg kunne få lagt en epidural (?) og da han kom for at lægge den blev han senst væk
    Da jeg allerede var 9cm. Så ingen smerte stillende til mig.

• #9   9. feb 2013 Synes stadig jeres fødsler har været forholdsvis ens 1. og 2. gang. smiley
    Håber det også er sådan her.

Kommentér på:
Forskellige fødsler?

Annonce