{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.379 visninger | Oprettet:

Fødselsberetning af Lykke :) {{forumTopicSubject}}

Lidt sent men her er fødselsberetningen af Lykke smiley

Den 7/12 (2 dage før termin) om aftenen havde vi spist sammen med nogle venner og sad efterfølgende og spillede, havde haft plukveer hele dagen men syntes ikke de var værre end de havde været et par dage inden. Ved 22.30 tiden kørte vennerne hjem og manden og jeg gik i seng. Vi nåede næsten kun at ligge os i sengen og så syntes jeg pludselig plukveer blev en del værre. Vi lå i en times tid og veerne blev mere regelmæssige så kl 00.00 ringede jeg til fg for at sige og jeg troede jeg havde veer, fik af vide at jeg skulle stille mig ud under den varme bruser for når man var førstegangsfødende så gik det altså ikke så hurtigt så hun ville mene at veerne ville aftage igen. Manden fik ringet til sin søster for at hun kunne komme og tage hans datter på 4 der lå og sov, hvis vi nu skulle afsted på sygehuset. kl 1 ringede vi igen på fg for veerne var nu rigtig slemme og fik af vide vi kunne komme ind til et tjek. Kom ind på fg kl 2 og der var jeg kun 2 cm åben men jordemoder kunne godt se der ikke ville gå lang tid med de veer jeg havde. Kom ind på stuen og veerne blev bare værre. Det skal lige siges jeg har bøvlet rigtig meget med mine hofter under graviditeten og veerne fik det til at føles som om mine hofter var ved at brække. Kl 4.40 ringede jordemoder efter anæstesilægen så jeg kunne blive bedøvet, der var jeg kun 5 cm åben. Kl 5 kom anæstesilægen men lige som han kom ind af døren følte jeg at jeg skulle presse, fik lov til at presse og med et ordenligt plask gik vandet og var nu 10 cm åben. Jeg fik af vide at det ville være dumt at give mig bedøvelse da det nok ikke ville nå at virke før jeg havde født. Lå og pressede, da der pludselig stod en hulens masse mennesker omkring mig, jeg begyndte og råbe af dem for der var ikke nogen der havde fortalt mig hvad der skete, jordemoder beroligede mig og fortalte de blev nød til at sætte sugekop på fordi hendes hjertelyd dykkede. Da de havde sat sugekoppen på pressede jeg en enkelt gang og kl 5.30 blev den smukkeste lille pige født, der vejede 2970 og var 51 cm. Fik 3 sting på indersiden på grund af sugekoppen havde ridset mig.

Så alt i alt en hurtigt fødsel på 3½ time fra ankomst til sygehus.
Var indlagt i 3 dage og så kom vi hjem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fødselsberetning af Lykke :)
Kommentér på:
Fødselsberetning af Lykke :)

Annonce