{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.766 visninger | Oprettet:

Obduktionssvar {{forumTopicSubject}}

D. 13/11-2012 fik vi endelig svar fra obduktionen.

Jamie var gennembagt, perfekt og så smuk. Jeg fejlede intet og Mogens havde gjort sit arbejde ordentligt smiley

MEN, den lille super mand har på et eller andet tidspunkt været uden ilt. Så navlesnoren må have været afklemt på et eller andet tidspunkt, da han spoinkede rundt derinde.
De har kunnet se på moderkagen og Jamie at de havde været uden ilt.
Det har ikke været noget, nogen har kunnet forudse, forhindre eller reddes fra. Det er sket ekstremt hurtigt. Han har ikke lidt på noget som helst tidspunkt.
De kan ikke sige hvordan det er sket.

Rigtig dejligt at få svar på hvad der skete og at der ikke var noget nogen kunne have gjort anderledes. Og dejligt at vide at der ikke er noget vi skal tage højde for i en evt. fremtidig graviditet.

Det er noget der sker i ekstrem sjældne tilfælde, da dette jo ikke er sket i forbindelse med fødslen. Mogens og jeg har en idé om at den bette fis selv har formået at klemme den. For på 3D/4D scan vi var til, var det eneste han lavede at kramme hans navlesnor. Så helt snu har han ikke været, men ligner sin far smiley Da hans far blev født halvvejs kvalt i navlesnoren.
Men vores Elskede lille Jamie vil altid være elsket og savnet, men nu er det med glæde og stolthed vi mindes ham.
Jeg er så taknemmelig for den tid vi fik med ham, omend alt for kort, og som vi mennesker er indrettet vil vi jo altid ønske os mere, og ja, jeg ønsker vi fik mere tid.

smiley Elsker og savner dig minimanden aka. Jamie smiley

- Lige et lille billede af hans fine vinter have smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Obduktionssvar
Kommentér på:
Obduktionssvar

Annonce