{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.623 visninger | Oprettet:

en af de svære!.. :'( {{forumTopicSubject}}

Det hele starter mandag den 27/8 kæresten har fri fordi han skal til en kontrol på syghuset, vi aftaler at få en hyggelig dag, mens vi skal ha gjort lidt klar til vores baby kommer, (2 uger til termin) vi tager så en smut i bilka, og der begynder så småt at være nogle pluk veer, og jeg har nogle pause hvor jeg lige må stå og ha styr på vejertrækningen, vi kommer så hjem med lidt hylder der skal op i pudslerummet, jeg ligge mig i sengen for at se om de går i sig selv igen, ligger et par timer, og småsover men de tager til, ca kl 16 ringer jeg til fødegangen og de siger jeg skal komme ind fordi babyen ikk har bevæget sig på samme måde som "normalt" i resten af graviditeten, vi køre så der ind, og er egentligt glade, og tænke gad vi om det er idag vores drøm endelig går i opfyldelse, vi får afleveret vores lille hund ved min bror, og er på fødegangen ca kl 17..
Så begynder vores ANDET store mareridt i vores liv, de kan ikk finde hjerteblink, allerede ved den første maskine vidste vi den var helt gal selvom jordemoderen prøvede at berolige os, der kommer så en mere, som igen kalder hun på en med mere erfaring, hun prøver længe, til sidst høre jeg hende bare sige "i kan jo se den ligger helt stille, der er ingen hjerteblink, den er død".. vi brød sammen, jeg krøb sammen på briksen og græd, rystede og krammede min kæreste, det første jeg høre ham sige er, "hvordan kan det ske igen?" jeg bliver sat igang mandag aften, veerne begynder kl 8 ca tirsdag morgen 9.50 går vandet og kl 10.15 føder jeg en smuk pige på 53 cm og 3440g, med mørkt hår, sin fars hage og mors mund.. hun var bare så perfekt at se på, jeg ventede på hun begyndte at græde, men det gjorde hun bare ikk, det var så forkert!! vi er idag kommet hjem, og i morgen begynder en svær periode med planlægning af endnu en begravelse i stedet for barnedåb.. smiley
R.I.P Sara!! <3<3<3 mor og far elsker dig!! og Malou passer på dig oppe i skyerne!! <3<3<3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en af de svære!.. :'(
Kommentér på:
en af de svære!.. :'(

Annonce