{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Størrelse
  • #1   9. nov 2008 hold da op, de har da godt nok skudt forkert, det var langt fra det rigtig... Humm.. tænker bare på om jeg blir ved med et ligge over gennemsnittei og føde en kæmpe..
    Altsår det gør da ikke noget men er da nervøs for tanken.. Og er der overhod plads i mig..Lyder skørt, men er der hehehe??

• #2   9. nov 2008 jeg er selv 166 og vejede da jeg var ved lægen (10 uger henne) vejede jeg 55 kg.... jeg er oppe på 62,5 kg nu smiley og går ind i uge 30 imorgen... smiley men jeg har så fået at vide at jeg højest sandsynligt IKKE får en 4 kilos baby.... det er hun for lille til nu smiley men du får ikke større babyer end din krop kan klare at lave/føde smiley

men kender også en hvor de havde skudt hendes søn til lidt over 4 kg han vejede 2900 ca smiley

• #3   9. nov 2008 Jeg tror nu nok der skal være plads i dig smiley

• #4   9. nov 2008 Jeg er 170 og min pige var 48 cm og 2480 gram da hun blev født. og min veninde som har født dagen før, som er lige så høj som mig, fik en på 53 cm og 3600 gram. hende og jeg har haft omkring samme vægt igennem hele graviditeten, vi startede på 50-55 kg og vi endte begge på 65-70 kg...

Jeg var så meget aktiv gennem hele min graviditet og hun måtte ligge hjemme med bækkenløsning.... så det ved jeg ikk om det har haft en betydning...

• #5   9. nov 2008 Oki super a der er plads i mig. vi kan jo nødig ha den blir klemt hehehe..
    Jeg har også tisse sindyg meget i alle mine 18 uger, så der er nok noget om snakken... Tror heller ikke selv der kommer en kæmpe stor baby ud..Håber og så på den kommer til a veje lidt under 3ooo g

Ved ikke om det bare er min opfattelse, men jeg synes at folk i dag føde større baby end den gang vores mødre fødte os.. jeg vejede 2700 og min kæreste 2300..

• #6   9. nov 2008 Jeg er både aktiv og slapper meget af..Jeg går til gymnastoik hver trisdag, i lidt over 2 timer.. det er for gravide...Og så går jeg også oki meget..Har haft en meget lang periode hvor jeg kunne sove hele tiden, men nu er jeg begyndt a have e´nergi igen , så det er super godt... Elsker a lave motions og spise sundt, men nogle gange kniber det hehe..

• #7   9. nov 2008 Jamen det har du helt ret i... det læste jeg et eller andet sted, kan bare ikk lige huske hvor meget større, men noget var det da...

ja jeg vejede heller ikk ret meget, jeg vejede 2500 gram og var 50 cm da jeg blev født, hvor imod at min lillebror på 5 år vejede 4580 gram og var 53 cm da han blev født....

der skal nok være plads nok;-) ellers må bebse bare få maven til at vokse ud af;-)

jeg passede svin mens jeg var gravid, og holdte på arbejde som jeg fødte lørdag... spillede fodbold og løb og var altid på farten;-)

• #9   9. nov 2008 min veninde er ca 170 0g vejer ca 65 kg, hun kunne ikke føde hendes dreng fordi han var for stor, han var 57 cm og vejede 4250. så der er nogle enkelte der ikke kan få dem selv, men langt de fleste kan.

• Julie K
    Julie K Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 44
    #10   10. nov 2008 Selvfølgelig ingen regel uden undtagelser - Men min jordemoder sagde at man får ikke større børn end ens krop kan føde.

• #11   10. nov 2008

det har da ikke noget med ens egen størrelse at gøre overhovedet... i min familie får vi store babyer... og vil påstå at der er forskel på mødrenes størrelser... fx er jeg meget overvægtig, men min søster er undervægtig... vi har da begge fået store babyer... og så har jeg en søster som ligger sådan midt imellem... hun fik osse en stor baby...

min datter vejede 3300 g... og hun er født 5 uger for tidligt...

• #12   10. nov 2008 Oki super duper at vide alle disse ting.. Mange tak....

Kommentér på:
Størrelse

Annonce