{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.206 visninger | Oprettet:

Baby på maven eller ej .. {{forumTopicSubject}}

Heej . Sidder lige her og tænker lidt ..
For sidder og tænker nå jeg engang bliver gravid, jeg har det lidt meget svært ved at se børn helt hvid eller blod på sig . blod kan jeg ikk da det gir minder om min søster (blevet Opperet da hun var lille)

jer der har født ..

Hvad tænkte i inden det ville i ikke eller ville .
Og vis i ikk ville og gjorde det alligevel hvordan havde i det med det ?

Jer som ikk har født ..
hvordan har i det med nå i har født vil i havde barnet op eller ikk .
Må gerne forklar smiley

UNDSKYLD fejl er ordblin .. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baby på maven eller ej ..
  • #2   11. aug 2012 Jeg kunne aldrig overveje ikke at få mit barn op. Tanken strejfede mig overhovedet slet ikke.

Han var meget dækket af fedt, og blod, og sked hele vejen op af mig og ham selv. Bemærkede det knap nok!

• #3   11. aug 2012 Men man kan jo bede om at barnet bliver tørret af først, det gjorde min bekendte.

Jeg ville bare blive meget ked, hvis han ikke kom op til mig som det første..

• #4   11. aug 2012 Ja .. Håber jeg også bare jeg siger fuck det og kom med det .. Men det tit jeg sidder lidt skramt fordi det er så ukendt .. Kender folk som har fået baby og sys de er GUDE skønne men nå det så er jeg selv skal stå med det .. hehe .. Veer og alt det smerte som følger med hehe .. Skrammer mig lidt .. smiley

OG IKK KAN sove på maven OH MY GOOD .. jeg kan kun sove på maven hha

• #5   11. aug 2012 Vil helt klart have op på maven med det samme.
    Mine børn er mine dyrebareste, klistrede eller ej smiley så skal de i mine arme med det samme. Er SÅ ked af at jeg ikke fik Mikkel op inden de tog ham, men fødslen endte lidt i kaos/panik, så han skulle selvfølgelig hurtig over og tjekkes igennem inden vi fik ham.

Tænker det med blod, det er noget helt andet når du ligger der - ALT er noget andet når først man ser vidunderet... selv alle smerterne fra fødslen forsvinder i samme sekund.

• #6   11. aug 2012 Nå jeg ser på min kærestes datter .., Har kendt hende siden hun var en mdr har jeg været sammen med faren . Såå bare der alt hvad folk siger det dårligt det dårligt . har altid sagt glæder mig til jeg selv skal havde ..

mutten..
    Er da glad for du ikk tænker sådan nå du nu har det lidt som mig smiley . Kan være tanken forsvinder nå jeg bliver gravid ..

• #7   11. aug 2012 kettner ..
    Det er jeg sku glad for og høre ..

Men træls du ikk fik dit barn op med det samme .. Har sagt jeg vil .. Må bare bide i det sur æble .. men glad for i mener man ikk tænker på det smiley ..

• #8   11. aug 2012 Mutten .. det håber jeg godt nok smiley .. For vil ikk gå glip af det.. man høre meget om det smiley ..

Ellebelle ..
    Var det ikk hårdt at de tog hende væk fordi der var noget med hende smiley

• #9   11. aug 2012 Jeg var faktisk også lidt skræmt ved tanken. Men Clara kom op med det samme format få varmen fordi hun var lidt slap, og hun var slet ikke snasket eller blodig som jeg troede.

Men havde vendt den med både kæreste og JM inden, og hun spurgte mig da hun kom ud om hun skulle op, og svaret var jo bare et rungende JA for pokker! smiley

• #10   11. aug 2012 åååh .. smiley . Ja som sagt har kæreste barn fra før .. Og hun ville IKK havde hende på sig så han tog hende .. Vi har en aftale allerede nu nå det sker så kender han mig godt nok til vis jeg ikk bestemt på ham ville han tag hende .. Men håber da jeg virkelig kan smiley

• #11   11. aug 2012 Ellebelle .. Puuuha ..

• #12   11. aug 2012 har fået pks 2 gange og Frederic så jeg da de bar ham fra maven og ud til undersøgelse rummet.

Med Freya sagde jeg fra og ville først se hende når hun var tørret af.. Men det er grundet en hel anden sag..

• #14   11. aug 2012 Det eneste jeg så da jeg havde født, var en vidunderlig smuk dreng.... jeg opdagede ik engang at han , ja undskyld, sked ud over hele min mave...han var bare så dejlig...bagefter da jeg så de billeder der var blevet taget lige efter fødslen, var jeg helt PAF...han var da ikke fyldt med blod?! Det var han åbenbart, men det havde jeg slet slet ikke set, da jeg så ham..jeg så bare en vidunderlig dreng smiley

• #15   11. aug 2012 nej Babyer har den deeeeejligste duft der findes smiley

• #16   11. aug 2012 Jeg tænkte overhovedet ikke over at han havde blod og fedt på sig, min tanker før var lidt sån vriiderk (ulækkert) fra når man har set det på tv. Men i situationen; man ligger og kæmper for det her lille barn skal komme til verden, så tænker man overhovedet ikk på det og håber hvert sekund at nu det nu den kære lille ligger i ens arme. Det er det mest fantastiske man kan ønske sig, selvom det kan virke ulykker vil jeg aldrig gå glip af det aller første blik. Og herreste Gud, vand og sæbe er opfundet og de blik jo hurtigt puttet i håndklæde og tæpper om for ik at blive kolde.. smiley det første og bedste øjeblik man aldrig glemmer smiley

• #20   12. aug 2012 Jeg bemærkede slet ingen duft. Hverken dårlig eller god. Faktisk har jeg altid undret mig over at mænd skal lugte til babyer, for jeg fatter virkelig ikke hvad det er de lugter til!

• #21   12. aug 2012 Jeg har fået begge mine op til mig med det samme, ingen af mine har været blodige da de kom op til mig, det er bare det mest fantastiske at ligge med dem der smiley
    jeg skulle så hurtigt på benene med min søn da jeg fødte i vand og ikke måtte føde moderkagen i vandet, så efter kort tid skulle vi fra karret og over på briksen men jeg slap ikke min lille guldklump, havde ham i armene mens jeg fik mig lagt over på briksen og lå så med ham der smiley

• #22   12. aug 2012 ACS : uh.. Jeg dufter også altid til babyer, syntes de har en helt speciel duft smiley

• #23   12. aug 2012 Når du først har båret dit barn under dit hjerte i 9 LANGE mdr, så tænker du ikke spor over blod og fosterfedt. Den skal bare op til dig NU. smiley

• #24   12. aug 2012 Clara var slet ikke blodig da hun kom ud, hun var fedtet, men synes faktisk hun var ret ren da hun kom ud, pg hun duftede ikke rigtigt af noget tror jeg. Det var først da vi kom hjem jeg bemærkede hendes duft.

ACS-- det er lidt ligesom duften af hundehvalp, den er også speciel. smiley

• * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
    #26   12. aug 2012 Min pige blev skrubbet i et håndklæde, men var pænt ligeglad med alt det blod. Der var også afføring, da hun havde skidt i fostervandet. Det var så ubetydeligt da hun lå der og smilede til os. smiley

• #27   12. aug 2012 Jeg har aldrig kunne lugte noget ved babyer, og det undrer mig at I kan. Jeg troede kun det var mænd, for ALLE mænd skulle lugte til min søn.

Jeg synes det er underligt.

Men er dog enig at hundehvalpe (de fleste da) duuufter skønt!

• #28   12. aug 2012 min søn var næsten helt ren, og fin. og han lugtede heller ik.. havde os tænkt tanken om det må være ulækker.. men det tænker man slet ik på når det skønne barn kommer ud..

da han kom op til mig så jeg først på ham, blev lykkelig og så fik han et lille kys på hovedet. og tænkte ik på at han lige havde været inde i mig.

• #31   12. aug 2012 Synes nyfødte dufter helt fantastisk. smiley

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #33   12. aug 2012 Jeg har fået tre kejsersnit.. Det første i fuld narkose, de to andre i lokalbedøvelse.. Ved mit andet barn, svøbte de ham og lagde ham op til mig, det var virkelig ubehageligt, fordi jeg ikke rigtig kunne se ham.. Og heller ikke røre ham (havde fået for meget narkose).. Så tredje gang frabedte jeg at få ham op til mig efter fødslen, det fik jeg først på opvågningen.. Jeg kunne sagtens nyde hende, selvom jeg ikke sad med hende smiley

• #34   12. aug 2012 jeg har overhovedet ikke tænkt i de baner, det var bare det mest naturlige at de skulle op til mig, men nu var begge mine unger også fine , altså der var da noget på dem, men de var ikke helt blodige eller fyldt med fedt, melissa tissede på mig lige efter hun kom op på maven og marcus sked på mig, men jeg gik jo bare i bad lidt senere, og det blev selvfølgeligt også tørret væk, så det var bestemt ikke noget jeg tænkte over..

• #35   12. aug 2012 Den tanke havde jeg også inden. Men han kom
    Op til mig alligevel og det rørte mig ikke .. Altså blodet og fedtet smiley

• #36   13. aug 2012 Jeg havde også lidt den tand, at de da var ulækre osv og jeg hvertfald ikke skulle sve baby op, hud mod hud. Men det vil jeg nu. JM tørre baby "hurtigt" inden den bliver lagt, imens n stille knapper vr skjorten op, og en grund til de gerne ser man tager dem hud mod hud er t de bede kam fornemme mor, fornemme mors hjerte, og så at det er en del fra naturen så de stille automatisk selv søger mod brystet så man har større chance for t kunne amme, da det er sådan mor og baby s kroppe arb fra naturens side. Så nu skal mn baby op til mig, hud mod hud. Og som de andre siger, man er sikkert fløjtede ligeglad ed slt og alle, man har kun sin lækre baby i tankerne smiley

• #37   13. aug 2012 Sorry alle stavefejl. iPad mener den her på de sene timer kan stave bedre end jeg åbenbart smiley

• #38   13. aug 2012 Jeg ville gerne have haft hjalte op med det samme, men gik meget i stykker og min livmoder ville ikke trække sig sammen, og jeg bladet og mistet 1700 ml blod,ville super gerne, men der gik næsten to timer inden jeg fik ham over hvor far sad med ham

• #39   13. aug 2012 Ninna,
    jeg vil bare lige påpege, så TS ikke bliver forvirret, at barnet ikke automatisk bliver tørret, men at man kan bede om det smiley eller aftale det på forhånd, altså inden barnet er ude smiley

• #40   13. aug 2012 Acs
    Tak .. heehee ..

• #41   13. aug 2012 Jeg har fået temmelig mange kuld hvalpe og været med som hundejordemoder flere gange, og selvom hvalpene da også tit har afføring, blod og fostervand over det hele får de da mysser alligevel og kommer ind på brystet og bliver varmet smiley det synes jeg ikke er spor ulækkert, så når det er min egen baby jeg selv har født, vil det da bare være endnu mere skønt.

Tror i det hele taget de hundeting har gjort mig temmelig hardcore, for har godt nok også set nogle sørgelige ting under nogle af fødslerne.

• #42   13. aug 2012 Jeg bad om at få ham tørret lidt af inden han kom op til mig.. Men det var slet ikke nødvendigt.. Han havde ligget så længe i min mave at han var knastør.. smiley

• Dorthe P
    Dorthe P Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 19
    #43   13. aug 2012 Før jeg blev gravid, sagde jeg altid, at hvis jeg sku ha børn, så sku de gøres rene inden de kom op til mig.
    Det ændrede sig, da jeg blev gravid. Da jeg fødte og fik min datter op til mig, var det et stort øjeblik og tanken var overhovedet ik på, at hun måske var lidt snasket.

• #44   13. aug 2012 Dorthe .. åååh det glæder mig .. Heh .. Håber også det ændre sig for mig !:)

Kommentér på:
Baby på maven eller ej ..

Annonce