{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.478 visninger | Oprettet:

Åhhh... er det mon snart... {{forumTopicSubject}}

Kan ski ikke finde ud af min mave... syntes den spænder op, altså den føles spændt, men når jeg mærker med hænderne så er den ikke helt hård... Tænker om det kan være begyndende veer, men er MEGEt i tvivl når maven ikke bliver sådan rigtig hård at røre ved, og det går i ro igen når jeg sætter mig.

Der kommer en del stik nede i livmoderhalsen når jeg går rundt, og syntes godt den nederste del af maven kan føles lidt øm i det, men det er nok lidt mere en udvendig ømhed end indvendig.

Tror dog slimproppen røg i går aftes. Den ene gang jeg var ude og tisse var en let gullig gennemsigtig meget sej snotklat på papiret. Sådan lidt aflang i det... tænker det er den i hvert fald...
Så den ikke med Mikkel, da det hele gik meget stærkt. Der gik 14 timer fra første stikpille ved igangsættelsen til han var ude, så alt skete ligesom på en gang.


Ihhh.... er altså bare ved at være SÅ utålmodig...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åhhh... er det mon snart...
Kommentér på:
Åhhh... er det mon snart...

Annonce