4.341 visninger
|
Oprettet:
Dyrs reaktion på nærtstående fødsel :) {{forumTopicSubject}}
Ja, igen overanalysere jeg lige det hele MEN...
Vores 3 årige labrador tæve som udelukkende er fars hund , dvs. Kun lystrer ham, normalt aldrig henvender sig til mig for at blive nusset osv. Har hele dagen rendt mig i røven, har gentagene gange haft hende ude og gå, leget med hende og gjort som vi plejer med hensyn til hendes spisevaner mm.
Og hun er sundheds mæssigt helt som hun skal, så jeg ved at hun ikke har ondt men kan det være fordi hun kan mørke at førslen er på vej ?
Er der andre der har prøvet noget ligende op til fødsel? Altså at dyrene bare var ekstrem klæbede ?
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
sep 2011
Følger: 1 Emner: 64 Svar: 372
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
Men man siger at hunde og katte er hurtigere til at opfange signalerne, da de jo har en bedre lugtesans og derfor kan lugte når der sker en ændring i hormonerne.
Det er i hvert fald hvad jeg har hørt.
sep 2011
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
så ja i perioder har vi en klæbende hund pga manglende opmærksomhed..
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
Min venindes hund vil ikke være i nærheden af personer der bliver alvorligt syg indenfor en uge. Hendes forældre skulle passe hunden for en uge siden, og hunden ville ikke i nærheden af hendes far. Igår kom han akut til læge grundet han kaster blod op(har KOL Lunger). Forrige jul ville hunden ikke i nærheden af hendes mor, nytårsaften fik moderen en blodprop i hjertet med hjertestop til følge, blev heldigvis genoplivet af min veninde. Et par dage inden min veninde får cyster på æggestokkende vil hunden heller ikke i nærheden af hende.
En af mine kollegaers hund når den er med på arbejde, kan fornemme hvornår en kvinde får epilepsi anfald. et par min inden går han hen og dutter (med næsten på hendes knæ) hende.
Så jeg vil tro at hunden fornemmer at der snart sker noget
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 75 Svar: 803
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 446
Mine hunde har altid sovet i baggangen, men da jeg blev syg da hoppede han simpelt hen over trappegitteret og lå inde ved siden af mig i soveværelset. Han nægtede at være i baggangen. Og flere gange om natten så satte han sig op og lagde hans hovede op til mit hovede. Det var ligesom om at han lige skulle tjekke at jeg var okay.
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
sep 2011
Dina: hvordan kunne den det? Altså hvordan kom det til udtryk ?
Anna J: .det var alligevel lidt uhyggeligt at den bare ikke vil i nærheden af mennesker der bliver syge ? Rigtig skræmmende faktisk
Anja: ej hvor sødt, rigtig tragisk at du mistede din datter, men så bliver man et blød om hjertet når man høre hvordan din hund ligesom forsøgte at trøste
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Dog var der intet at mærke på hverken hende eller kattene op til fødslen.
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 73 Svar: 447
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 73 Svar: 447
sep 2011
sep 2011
Det kan da godt være at det er derfor
Dyrs reaktion på nærtstående fødsel :)