{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.760 visninger | Oprettet:

hjemsendelse efter kejsersnit? {{forumTopicSubject}}

hej piger..
Ja der er længe til at jeg skal "føde" men tror oss jeg skal bruge længe på at forholde mig til at jeg skal ha kejsernit smiley
Når man har fået snittet, blir man så sendt hjem som ved en alm fødsel eller SKAL man blive der et vis antal tid?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjerne 2 paller med tegl 1.000 kr.
  • Lampe blinker og kan ikke slukke 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjemsendelse efter kejsersnit?
  • #1   21. maj 2012 Vil tro du skal blive der til du har været på toilet og der er kommet gang i maven Jeg blev der i to dage 2 gang, men hvis både du og baby har det godt, så kan det da godt være du gerne må tage hjem før..

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #2   21. maj 2012 Jeg kom hjem på .dagen. Men kunne godt ha taget hjem før, hvis jeg ville. Men jeg ville gerne være sikker på ammingen kørte.

• #3   21. maj 2012 Til mig sagde de at de gerne ville have jeg blev derude min. 3 dage.
    Fik dog et AK så om det har været derfor ved jeg ikke.

• #5   21. maj 2012 Jeg fik ak i fredags og tog hjem lørdag. smiley odense sygehus.

• #6   21. maj 2012 jeg var der 4 dage da jeg fik pks med min datter november 2010, og det var først og fremmest fordi det skulle hele, her til september skal jeg have pks en onsdag og de regner med jeg kan komme hjem om fredagen, så det håber jeg da på.

men man bliver ofte længere når man får kejsersnit ind ved alm fødsel

• #8   21. maj 2012 jeg fik kejsersnit en tirsdag, tog hjem med slemme smerter fredag, kom igen på sygehuset lørdag og blev udskrevet igen søndag..

kejsersnit er en smertfuld løsning

• #9   21. maj 2012 mor til katja- ja det er bestemt hellere ikk fordi jeg er ellevild med beslutningen om kejsersnit og efter 3 super gode fødsler på normalvis, "frygter" jeg oss snittet men føler bar det er den eneste rigtige beslutning..

• #11   21. maj 2012 Barnet har bedere af en alm. fødsel end en kejsersnit, så det er ikke noget man skal gøre medmindre man ikke kan gennemføre en alm. fødsel (Katja havde for stort hovede og var stjernekigger og kunne derfor ikke komme forbi mit bækken, uden ks ville vi begge være døde)

• #12   21. maj 2012 jamen det er der egentlig en personlig go grund til.. Jeg har 3 børn i forvejen og jeg er blevet gravid på p-piller og spiral, kondomer kan jeg ikk tåle (får sindsyg ondt i underlivet efter sex når vi har brugt det) p-sprøjte og p.stav fraråde min læge mig til at få, da der er mange ting jeg ikk kan tåle og jeg har været igennem 9 aborter (en blanding af SAer og MA) de sidste 3år.. Nu er vi så blevet enige om at få den sidste og min læge og jeg havde sagt fra starten at jeg ville ha snittet pga ved min sidste MA blev jeg MEGET syg og nu vil jeg bar ikk igennem mere, så skal sterillieres samtidig..
    håber ikk det lyder for forvirrende

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #14   21. maj 2012 Mit ks (var et pks), men det var hellere ikke vild smertefuld. Jeg havde lidt ondt den første dag, men derefter var det kun når jeg nøs, eller strækkede mig.

Kommentér på:
hjemsendelse efter kejsersnit?

Annonce