{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

Så blev det min tur :D {{forumTopicSubject}}

Morgen startede med at jeg stod op og fik taget den pille som skulle neutraliser min mavesyre og så ellers under dynen igen og ligge en halv times tid..
Så blev det tid til at stå op der omkring 06.15 og lige få styr på det sidste og sådan lige prøv og få nerverne under ro..
Kl 7 ca kørte vi så hjemmefra så vi var på syghuset ca 7.20..
Og da vi var kommet ned på vores stue/værelse ventede vi bare på sygplejsken som skulle gøre os klar.. 
Hun kom kl 8 ca og så fik vi snakket om det alt sammen og hun fik hentet tøj til os og da jeg havde fået skiftet tøj som nærmer ligneret stykke stof med trykknapper og fået støtte strømper på blev jeg senge lagt og lå så bare og ventede på at kom ned.. Lidt i 10 blev vi hentet og kørt ned og venter på at alt er klar og vi bliver så kørt ind og jeg blev pakket ind i diverse ledning og ting og fik lagt bedøvelsen i ryggen..
Alt går som det skal og før jeg ved af det siger narkoselægen som sidder bag mig og forklar at der kom måsen og smut så var han ude og gjor bestemt opmærksom på sig selv og alle roste ham til skyerne og fortalt hvor lækker en søn vi har fået..
Sabina vores jordmord bliver noget overrasket over at han er så stor som han er da hun skød ham kun til 3200-3400 men da vi så får ham vejet siger vægten så lige 3900 istedet men kun 49 ca lang, lille tyk prop smiley
De syede mig så færdig og vi kører på opvågningen hvor vi desværre ligger længe pga bedøvelsen ikk vil give slip så vi ligger der godt og vel omkring de 4 timer.. 
Så han er født 10.47
49 lang
3900 vægt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev det min tur :D
Kommentér på:
Så blev det min tur :D

Annonce